Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 Jun 2010

Harakahdaily serang Anwar Ibrahim agar undur diri ?

Penulis Harakahdaily menulis tajuk : ICG cuba bangkitkan sentimen anti-Islam di link ini


ICG dan Anwar Ibrahim memang tidak menjadi perkara rahsia tertutup lagi. Nak tahu cerita lanjut di sini


Adakah ini satu isyarat agar Anwar disingkirkan dari mengetuai Pakatan Rakyat demi membolehkan PAS mendominasi dan menguasai DAP dan PKR?

Adakah ia juga bukti PAS semakin berani menunjukkan kelantangannya secara tidak langsung kepada Anwar Ibrahim selepas Dewan Himpunan Penyokong PAS telah diterima secara rasmi oleh PAS sebagai saingan kepada PKR ?

Dendam PAS kepada Anwar dan DAP tidak akan malap. Seperti mana tidak malapnya dendam Nik Aziz kepada UMNO hingga diulang kembali dalam ucapan perasmiannya di Muktamar PAS 56 baru baru ini.

Namun sayang PAS masih tidak berani mendesak agar mereka diberi peluang ke hadapan dalam PR dan hanya redha 'dipijak dan digula-gula' oleh Anwar dan Lim Kit Siang !!!

Siapa ada telur dalam PAS bangkitkan perkara ini dalam muktamar jika betul betul mahukan Islam ditegak dalam perjuangan PAS.

Jika tidak memang kata kata korang adalah 'haprak' dan tak ada maknanya di sisi Tuhan.

Anwar dan ICG , videonya bawah ini :

6 ulasan:

Ali Abdullah berkata...

tak mungkin PAS ada suara dalam pakatan bila mereka naik menjadi kerajaan... terang-terang DSAI dengan Karpal tak mengaku negara ini bukan negara islam. Bila lagi nak insaf mereka semua ni?

Panglima Perang Cyber berkata...

ye apai...mereka akan putar belit apa sahaja.

kita kena lawan habishabisan...

kalau tak kita akan menangis tak bersudahan

Yuseri Yusoff berkata...

Mereka semua ni takkan sedar selagi negara tak tergadai dan mereka tk merempat.

Kononnya mereka cakap kita akan merempat di negara sendiri jika terus menyokong UMNO. Tapi sudah 50 tahun membuktikan yang kita berada di tahap yang baik selama pemerintahan UMNO/BN.

Mereka takkan bangkitkan perkara ini Panglima sebab dalam PAS tu mana ada telor nak lawan anwar dgn lim kit siang dan karpal, mereka ada telor lawan saudara seagama dan sebangsa mereka je.

Panglima Perang Cyber berkata...

Yuseri - selama lamanya mereka akan cuba mengaitkan semua keburukan kepada UMNO BN dan mengatakan semua kebaikan datang dari mereka.

tq atas komen Yuseri !

Megat berkata...

Panglima teruskanlah usaha untuk memecah belahkan pakatan rakyat. kami tahu BN khasnya umno cukup bimbang apabila parti - parti yang menentang mereka bersatu.Ini adalah realitinya. Tektiknya ini telah digunakan oleh penjajah british lagi. teruskan usaha - usaha bodohmu ini kerana semakin kamu menunjukkan kebodohan , senmakin kami menjadi kuat. walau pun kamu menggunakan penasihat Israel ( APCO).

Panglima Perang Cyber berkata...

Megat - anda perlu sedar sejarah akan berulang.

Sejarah menunjukkan musuh Islam berpura2 sokong Islam tetapi akan menikam dari belakang.

Lihat siapa lebih licik dari Lee Kuan Yew dan Lim Kit Siang yang pernah menjadi dua tokoh utama PAP dulu

kajilah sejarah dan sirah Nabi

Cari Blog Ini

Translate