Pengikut Blog Panglima

10 Mac 2011

Edisi Pagi : Gambar Saifuddin dan Nurul Izzah Binti Anwar Terbongkar !!!

Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 


Mesti ada orang bertanya, kenapa kita nak desak orang yang dilantik PM menjadi ahli kabinet ini agar berundur ? Ini kerana banyak perkara yang dibuat meskipun dilihat ada kebaikan tetapi keburukan yang tercetus oleh beliau lebih besar dan bahaya.

Contohnya : isu pro Mahasiswa yang dibela oleh Saifuddin termasuk insiden di Galas yang mana diberitakan beliau meminta mahasiswa yang ditahan semasa kempen agar dibebaskan. Kenapa pelajar dibela sedemikian rupa ?  Beliau juga tidak mahu AUKU diteruskan bagi membuka pintu kebebasan kepada mahasiswa untuk berpolitik. Di zaman beliau juga pelajar merusuh di UPM termasuk berani mencuri fail di UM. 

Bahkan beliau juga turut dikaitkan dengan pemikiran ala liberal sejenis dengan apa yang dibawa oleh mantan Mufti Perlis seperti yang didedahkan di sini beberapa ketika lepas tentang isu tangkapan khalwat yang dibuat pegawai jabatan agama yang dikritik olehnya. Sehingga sampai peringkat menghina Ulama seperti Mufti Perak dan Ust Hassan Din Al Hafiz Pegawai Istana Negara. Linknya ada di bawah.


Di sini disenaraikan 5 sebab utama kenapa kita membongkar tentang beliau :
  1. Sokong buku Jingga http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/03/saifuddin-abdullah-sokong-buku-jingga.html
  2. Sombong http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/03/papagomo-dialog-balun-di-kerdau-dan.html
  3. Hina Mufti http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/03/lagi-sebab-kenapa-saifuddin-abdullah.html
  4. Hubungan dengan GAMIS http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/02/apa-motif-timbalan-menteri-kpt.html
  5. Kesepakatan Blogger http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/03/untuk-perhatian-perdana-menteri-senarai.html

Diharap Ahli Parlimen Temerloh ini akan mengambil langkah yang pro aktif samada untuk membersihkan diri beliau atau mendegilkan diri walaupun membaca kritikan kami. Keputusan akhir di tangan Perdana Menteri.


Tugas blogger pertahan negara dan juga perbaiki kepincangan yang dirasakan perlu diperbetulkan agar tugas Perdana Menteri akan lebih mudah dengan adanya pasukan bloggers seperti kami ini.


Harap juga siapa dapat bongkar pemilik Kolej Teknologi Timur (KTT) yang disiar sedang membina bangunan sendiri bernilai RM25 - 30 juta di sini kerana dengar ceritanya MP Temerloh ini ada kaitan dengan KTT tersebut.


Jika pegawai khas beliau ada penjelasan sila berhubung melalui email panglimaperangcyber@yahoo.com dan bolehlah menjelaskan perkara di atas dengan terperinci jika ia tidak benar. Namun awas jangan cuba putar belit dengan kami kerana kebenaran tetap kebenaran walaupun anda cuba sembunyikannya.


Bloggers juga bersedia menemui beliau dan jangan ada pula yang enggan menemui MP Temerloh atau menghalang rakan bloggers lain bertemu beliau selepas beliau sanggup bertemu dengan golongan kita demi membersihkan namanya.


Terima kasih !






Gambar dari blog Nurul Izzah di sini


Sebelum pergi sila klik Fanpage desak Saifuddin Abdullah berundur di sini

9 ulasan:

Anakbukitgantang berkata...

Blogger ikhlas mempetahankan kedaulatan ugama Islam dan negara- maklumat yg diberi adalah maklumat risikan "in situ" / on the ground information- zaman kini Pegawai Khas yg dulunya ditugaskan merisik ground level informaton dah digantikan dengan teknology maklumat cyber-oleh itu saranan kami wajar diambil tindakan sewajarnya oleh Perdana Menteri

tudin5 berkata...

tahniah atas pendedahan...

burungmerbok berkata...

benda kecik ja tu. takkan jumpa nurul izzah tak boleh kot. bukan apa, kita kena profesional. mustahil dia nk join pkr. kalau menteri/timb menteri kerap jumpa pemimpin PR, maknanya fikiran mereka lebih terbuka. rakyat akan tengok. imej bn akan meningkat. tak gitu

Utusan Harian berkata...

Ha alah jumpa Nurul Izzah pun jadi isu.....
Biar jelah...
Tapi lain-lain isu tu boleh consider laa...
Bab Nurul Izzah macam isu yang sangat-sangat remeh untuk dipolitikkan...

Utusan Harian

tamimi's theory berkata...

Kajang 21 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan,
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

tamimi's theory berkata...

Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan,
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

tamimi's theory berkata...

Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan,
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

papajahat.com@gmail.com berkata...

Bro saya sokong supaya Dato sri Najib
ambil tindakan keras keatas timbalan menteri pelajaran tu supaya ia dapat jadi pengajaran kepada mereka yang tak tahu berterima kasih kepada Perdana Mentri Malaysia yang
memilih mereka kejawatan tinggi seperti "mencurah air ke daun keladi".

anti bohmau berkata...

aku percaya bini eskay mohon maaf pada wan azizah sbb suami dia tunjuk video asli. dia kata sepatutnya eskay tunjuk video katun dulu!!

poorah! auta je labih!

kalau nak promote blog sendiri, be da man la!!

Cari Blog Ini

Translate