Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Mei 2011

Gempar : PKR Akan Terbubar Ketika Parlimen Dibubarkan Tidak Lama Lagi ?




- Kes demi kes melanda PKR (rasuah,pergaduhan,penipuan, kezaliman dll ) sehingga nanah makin memburuk dari hari ke hari tanpa ada penawar lagi setakat ini.

- Kelemahan dari segi kepimpinan menyebabkan sudah 41 pemimpin utama mereka sudah lari meninggalkan parti. Seperti Chandra Muzaffar, Roslan Kassim, Zulkifli Nordin, dll

- Hubungan dengan PAS dan DAP juga tidak memberansangkan di mana sudah ada suara menyalahkan PKR atas kekalahan Pakatan dalam PRK atau PRN Sarawak yang baru sahaja berlalu.

- Maka PKR akan mengikut jejak langkah Semangat 46 yang mana telah bubar apabila kebenaran telah nyata dan pendustaan telah sirna. 

- Politik mengikut nafsu dan terlalu mengangkat pemimpin tertentu yang menyimpang dari landasan perjuangan menjadi punca semua kerosakan, perpecahan ini berlaku.

- Maka ketika cuaca politik memihak kepada Barisan Nasional di atas kesilapan demi kesilapan ahli gabungna dalam Pakatan khasnya PKR maka PRU 13 mungkin akan diadakan pada tahun ini.

Malaysiakini ada membawa laporan mengenainya di sini http://www.malaysiakini.com/news/163337


1 ulasan:

JR berkata...

Ramai nama2 besar tlh tinggalkan PKR. Tapi nama2 kecil dan tanpa nama yg membentuk undi masih bersimpati dgn PKR, sebab itu dlm pilihanraya Sarawak tempohari PKR dpt pertambahan undi yg mendadak. Umno perlu lakukan sesuatu termasuk taktik2 kotor biasa bagi membunuh suara2 kecil dan suara2 tanpa nama itu...

Cari Blog Ini

Translate