Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

13 Ogos 2011

Mari Lihat Gambar Terbaru Saiful Bukhari Bersahur Bersama Blogger Papagomo



Sihat walafiat dan sungguh ceria Saudara kita Saiful Bukhari meskipun tertekan dengan 66 kali penangguhan kes beliau dalam tempoh 3 tahun ini.

Wajahnya yang bersih jelas menunjukkan tiada elemen penipuan dalam kes yang dibawanya kepada pihak pengadilan.

Bayangkan beliau juga berani ke Mekah mengerjakan umrah kerana tahu beliau tidak membuat sebarang tuduhan palsu kepada bekas bosnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.



Semoga tidak lama lagi tragedi dan mimpi ngeri Saiful Bukhari akan berakhir apabila bekas bosnya akan menerima keputusan dari pihak hakim.

Keadilan untuk Saiful adalah perjuangan kita semua sebagai bloggers dan facebookers !!!


Tq Papagomo atas gambar di atas di twitter beliau di sini http://lockerz.com/s/129007316




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah....Semoga Saiful diberi ketabahan didalam menempuh ujian ini.

Tanpa Nama berkata...

kes liwat anwar ditangguh 66 kali? dah betebiat nak mampos?padanlah nuar hingga kini buat muka sardin 40 sen..dia tahu org takleh buat apa2.come on man wake up wake up..

mama gama berkata...

Alhamdulillah. sihat wal'afiat budak ni, btambah cun pulak tu! tulah sbb... hishhhh (sepak mulut sendri)! mama mintak ma'af ye. pepagi ni tgk muke saiful, sejuuuk aje. mama sentiase bdoa yg tbaik saje utk saiful. Thank u papagomo..

Cari Blog Ini

Translate