Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 September 2011

Panasss : Video PhoneSex Mat Sabu & Normah Dalam Blog 1Peluru - Dedah Rahsia Skandal Bilik 121

Blogger 1Peluru mencabar Mat Sabu jika rakaman ini tidak benar. Rakaman selama 23.21 saat ini membuktikan suara mirip Mat Sabu yang berbual mesra dengan pasangan khalwat bilik 121-nya iaitu Normah.


Mat Sabu yang mempertahan dakwaan bahawa Mat Indra adalah pejuang pada 21 Ogos lepas, telah menyebabkan beliau dikecam dan sudah hampir tujuh ratus laporan polis sudah dibuat terhadap beliau.


Akibat itu juga kisah lama bilik 121 dibongkar kembali. Seperti biasa perbuatan jahat dibalas jahat. 


Tidak ada lebih jahat dari seorang pemimpin sebuah parti Islam mengagungkan pembunuh orang Islam yang berjuang dalam gerakan yang jelas komunis. Tulisan Abdullah CD dalam bukunya membuktikan Mat Indra adalah komunis yang mengetuai serangan terhadap balai polis Bukit Kepong. 


Klik sini untuk membuktikannya http://kerispusakabangsa.blogspot.com/2011/09/memoir-abdullah-cd-sangkal-kenyataan.html


Lihat video di bawah dan dengar persamaan suara antara Timbalan Presiden PAS Mat Sabu dulu dan sekarang. Anda sendiri boleh mengesahkan perkara ini atau kita tunggu sahaja saman ratusan juga oleh beliau kepada Blogger 1Peluru.


Berani kerana benar dan takut kerana salah. 


Lihat video di bawah yang diterbitkan oleh TVTRIMATRA @ blog1Peluru 

http://1peluru.blogspot.com/2011/09/eksklusif-video-18sx-rakaman-phonesex.html








Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih








Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate