Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 Oktober 2011

Al Fatihah : Muammar Gaddafi Syahid Di Tangan Pemberontak Ditaja British & Amerika Kos Lebih 1 Billion Dollar !!!



Gambar Bekas pemimpin Libya Muammar Gaddafi terbunuh
[Image: khadafi%20tewas.jpg]



Rakyat Libya akan mengikut jejak langkah Iraq yang kini masih dilanda sengketa akibat pemberontakan menjatuhkan Saddam Hussein.

Semua serangan yang dibantu oleh British ini jelas membuktikan usaha terdesak Barat untuk merampas minyak yang banyak terdapat di Libya. 



Libya pengeluar minyak terbesar di Afrika Utara

Mari kita hadiahkan Al Fatihah kepada pemimpin yang telah 4 dekad berjasa kepada rakyatnya sehingga mengubah negara Libya menjadi negara hebat tanpa takutkan Barat.




Sebagai tanda beliau dimuliakan Allah apabila kematiaannya di hari yang baik (Khamis) dan kerana dibunuh oleh pemberontak yang melayakkan Muammar Gaddafi dianggap syuhada kerana mempertahankan negaranya sehingga titisan darah terakhir.

Tentu selepas ini pihak media dan Pakatan yang pro Barat akan memuji kematian Muammar Gaddafi yang sudah disetkan nadanya dalam sebagai seorang diktator meskipun dipuji oleh dunia Islam lantaran keberaniannya menentang Barat. 


Tindakan Libya juga yang ingin menggunakan emas sebagai pertukaran minyak antara punca beliau sangat dimusuhi. Sama seperti negara lain yang cuba mengelak dari menggunakan dollar Amerika pasti akan dihapuskan 'by hook or by crook'

Jika Muammaf Gaddafi pemimpin gila kuasa dan harta sudah tentu beliau tidak akan tinggal dalam khemas seperti yang dilakukannya sejak sekian lama. 

Kejayaan beliau anda boleh baca di link ini :  


http://zul4kulim.blogspot.com/2011/10/hakikat-libya.html

Kerana itu Gaddafi disukai rakyatnya seperti video di bawah ini :




dan gambar ini :



Pengesahan kematian Gaddafi oleh Utusan Malaysia ada di sini :


Yang jelas kos ditanggung Amerika untuk menjalankan operasi bagi mencabut nyawa Gaddafi bernilai melebih USD 1 Billion seperti yang disahkan di sini http://www.capitolhillblue.com/node/39911

Selain itu Amerika juga telah berbelanja trilion dollar untuk menewaskan Iraq dan Afghanistan. Yang memang sangat menguntungkan pengeluar  senjata sejak dulu hingga kini yang didominasi Zionis Yahudi Laknatullah.

Barat boleh membunuh pemimpin Islam tetapi tetap akan lahir pemimpin demi pemimpin yang akan menentang Kuasa Barat demi keadilan kepada seluruh umat.

Saat keruntuhan Tamadun Barat semakin dekat. Ia akan berlaku dan Islam akan kembali menerajui dunia seperti awal kelahirannya hingga menguasai 3/4 dunia.




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate