Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

27 Oktober 2011

Alhamdulillah Hits Kembali Mencanak Selepas Kembali Guna Dynamic-View





Berikut keputusan selepas kembali kepada template Dynamic-View tengah hari semalam. Dalam tempoh tidak sampai 24 jam kadar hits telah meningkat kembali, bukan disebabkan masalah blog tidak lagi menjadi tumpuan pelayar internet seperti pendapat sesetengah pihak.


Dalam memastikan pembaca sentiasa mendapat bahan yang boleh memberi sesuatu yang bermakna kepada mereka, Panglima akan memilih artikel yang sesuai diterbitkan di sini dengan mengambil kira apa jua minat masyarakat.


Tidak semestinya semua perkara berkaitan politik di sini kerana hidup kita perlu juga sentuhan agama  selain topik lain seperti kesihatan dan sebagainya. Dan tanpa menggunakan bahasa yang tidak disukai oleh manusia yang normal akal dan hatinya.


Semoga Allah memberi kekuatan mengemaskini blog ini walau apa jua rintangan dan halangan melanda. Maklumlah Panglima bukan blogger sepenuh masa dan ada komitmen lain yang juga perlu dilaksanakan.

Matlamat kita hanya satu - menulis tentang KEBENARAN dan mempertahankannya...



Pageviews today
8,992
Pageviews yesterday
2,760
Pageviews last month
159,061
Pageviews all time history
1,340,500





Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate