Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 Oktober 2011

Gambar Acara Cipta Rekod Tidur Berjemaah Paling Ramai Di Dunia Oleh Ahli Pas ???


Acara di atas barangkali satu acara untuk meningkatkan pencapaian Kerajaan PAS yang kini baru terkial-kial mahu membuat jalan raya Highway Kuala Krai ke Kota Bharu.

Ia juga barangkali satu acara bagi menambah lagi kehebatan pentadbiran PAS Kelantan yang bukan sahaja mencipta rekod sifar dari menyambut Maulidur Rasul sejak 1990 selain memastikan hanya beberapa buah masjid sahaja dibina di Kelantan tetapi untuk memastikan penyokong mereka didodoikan dengan janji manis agar tidak bangkit melawan fatwa mantap Tok Garu Nik Azizi.

Inilah yang menyebabkan ahli PAS kini sudah mula diam walau diajak berhimpun menjaga akidah umat Islam yang dijadualkan esok di Stadium Shah Alam.

Mereka tidak lagi bangkit seperti dahulu kerana sudah mula takut dengan DAP dan PKR yang dilihat mampu mengawal PAS mengatasi Mursyidul Amnya.

Inilah wajah pejuang Islam hari ini. Hebat tidur sambil bermimpi mereka sedang menuju Putrajaya PRU 13 nanti. Di bawah naungan Penasihat tidak rasmi Encik Lim Kit Siang dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Selamat tidur saudaraku... Tidurlah dengan aman mimpikan kemenangan Pakatan yang pasti akan meruntuhkan Islam dan bangsa Melayu. 

Ayuh yang tidak tidur mari kita bersama esok di Stadium Shah Alam menyertai jutaan umat Islam menunjukkan kekuatan persaudaran merentasi fahaman kepartian demi Allah dan agama kita Islam.


Kenapa anda perlu hadir sila baca artikel di blog ini http://tintedhijau.blogspot.com/


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bauatlah camna sekalipun!! Yang murtad tetap murtad!! Perlembagaan membenarkan!! Siapa buat perlembagaan?? UMNO!! Ada otak mahu fikir!

Panglima Perang Cyber berkata...

marah nampak ?

Tanpa Nama berkata...

PAS itu LEMBU itu PAS.

Cari Blog Ini

Translate