Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

24 Oktober 2011

Hangat : 2,500 Daftar Menonton Bola Bersama PM Di Sri Perdana Semalam



Lagi Gambar di FB Perdana Menteri klik sini http://www.facebook.com/ 

Meskipun MU tewas 1- 6 dengan Manchester City semalam tetapi yang jelas YAB Perdana Menteri kita telah menang kerana 300 peminat setia beliau telah datang dan bersusah payah untuk menonton  bersamanya di kediaman rasmi beliau. 

Kemenangan ini tampak jelas kerana terdapat 2,500 peminat PM yang mendaftarkan diri tetapi tidak dapat bersama PM kerana tempat yang terhad 300 kerusi sahaja. Inovasi PM dalam mendekati rakyat perlu diperhati dengan penuh minat oleh sesiapa yang mahu kekal menjadi pemimpin yang hebat dan dekat dengan hati rakyat.

Menteri dan Timbalan Menteri lain tidak cemburukah melihat keghairan PM mendekati rakyat dan masih tidur walau saat PRU 13 makin dekat ???

Panglima percaya selepas PRU 13 Perdana Menteri kita akan tetap mesra sebegini kerana sifat semulajadi manusia bukan boleh berubah dalam masa yang singkat samada untuk menjadi perihatin atau sebaliknya.

Kerana itu ada pepatah menyebut kalau dah anjing akan tetap mencium tahi jua...

Lihat bukti 'orang itu' yang dulu sudah terpalit kes liwat, hari ini tetap juga terkena kes yang sama walau orang yang menjadi mangsanya berbeza dan lebih muda usianya.

Syabas kepada PM atas 'kemenangan' semalam...

Jangan lupa klik kisah peminat PM bergelar Kak Jee yang sangat teruja berada 45 minit bersama beliau semalam link bawah ini


http://www.agendadaily.com/ 


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate