Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

06 Disember 2011

Mesti Baca : Alat Jimat Minyak Produk Malaysia Panglima Cuba !

Produk ini digunakan oleh Panglima sejak 22 Nov 2011 yang lepas. Nama Bio Fuel Saver. Dicipta dari bahan gunung berapi untuk menjimatkan minyak.

Kebetulan bertemu dengan Encik Hamid yang menjadi pengedar alat ini di sebuah tempat di Salak Tinggi Sepang. Selepas itu tertarik mencuba dan ternyata berkesan hingga hari ini.

Beliau juga seorang mekanik kereta Mercedes menceritakan kelebihan alat ini dan bersedia memasangnya untuk dicuba di kereta Panglima.

Selepas itu terbukti kereta lebih pick-up, enjin lebih senyap, perasaan rasa lebih hebat memandu berbanding sebelumnya. Biasanya kereta akan mengalami penjimatan 30 persen berbanding sebelumnya.

Jika penggunaan minyak mencecah RM100 satu trip, anda akan jimat RM 30 selepas menggunakannya. Ia lebih sesuai untuk perjalanan jarak jauh.

En Hamid sendiri yang memakai Mercedes mengakui kereta beliau pergi lebih jauh selepas menggunakan alat ini. Minyak RM50 mencecah 200 km berbanding hanya 150km sebelumnya.

Anda perlu menghubungi beliau dengan segera dan jangan terkejut semalam sahaja tiga orang telah memasang alat tersebut di Kluang Johor.

Sebelum ini 10 orang memasangnya di Lahad Datu.

Call En Hamid jika anda berminat dan harga hanya RM350 bagi tiga alat yang diletak di tiga tempat iaitu wayar air, minyak dan bateri.

Hp beliau : 0196922007

2 ulasan:

JR berkata...

Wah hebat tu...teringin sangat nak cuba!!

Tajuk entri terbaru di blog JR:

"Gambar Budak Lelaki India Hindu Berkhatan"

Panglima Perang Cyber berkata...

teringin je ?


beli satu set.

jangan risau memang ada kesan.

aku dah try.

Cari Blog Ini

Translate