Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

06 Mac 2012

Isu NFC Ada Kaitan Dengan Pasaran Daging Halal Bukan Politik Semata-Mata ??? Patutlah Akhbar Cina Mahu Beliau Undur Segera !!!

Kenapa hampir semua akhbar berbahasa Cina nak sangat Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil ditamatkan jawatan senator yang akan berakhir bulan depan.


Apakah ini ada kaitan dengan desakan persatuan pemborong daging mentah supaya Shahrizat yang berjaya melahirkan NFC yang sedikit sebanyak menutup rezeki mereka.


Sejak isu NFC dipolitikkan desakan demi desakan daripada persatuan pemborong daging mentah yang dimonopoli oleh kaum Cina sentiasa menjadikan akhbar berbahasa cina tempat mereka mendedahkan segala kepincangan NFC. Mereka juga menggunakan DAP sebagai kumpulan pendesak kepada pihak pembangkang bagi memfitnah segala macam mengenai NFC.




Sebenarnya dalang dalam isu NFC ini adalah DAP yang mempergunakan pemimpin PKR untuk memfitnah Shahrizat supaya Shahrizat berundur.


Bagi mereka selagi NFC wujud selagi itulah halangan untuk mereka untuk menipu umat Islam dengan memasarkan daging yang diragui status halalnya.


Dengan adanya Ladang Lembu terbesar di Malaysia NFC rezeki mereka menjadi semakin sempit.


Jawatan Senator Shahrizat yang juga Ketua Pergerakan Wanita UMNO akan tamat tempoh penggal beliau sebagai senator yang akan berakhir bulan depan.


Perlu diingatkan samada Shahrizat letak jawatan atau tidak, samada disambung senator ayau tidak, isu NFC tidak akan dihentikan oleh pembangkang, adalah lebih baik Shahrizat dikekal demi untuk berhadapan dengan pembangkang yang sentiasa memfitnah NFC dipentas politik daripada Shahrizat menjawab apabila beliau hanya menjadi suri rumah.







PANGLIMA : PROJEK NFC JUGA AKAN MENGELUARKAN GELATIN HALAL YANG SANGAT DIPERLUKAN 1.8 BILION UMAT ISLAM SELURUH DUNIA. BAYANGKAN KEUNTUNGAN MALAYSIA BAKAL PEROLEHI HASIL PROJEK INI...KERANA ITU RAMAI BENAR MAHUKAN NFC BUNGKUS AGAR MEREKA AKAN DAPAT MENGHALANG NFC DARI MENGGANGGU BISNES MEREKA.




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Can't trust DAP. Wht is PAS still doing with DAP? Wake up PAS! As for PKR Moslem supporters, when r u gonna realize tht d head has become a zionis puppet? Wake up Malaysians!

Cari Blog Ini

Translate