Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

22 Julai 2012

Kenyataan Abby Abadi Sertai PAS Sebagai Ahli Seumur - Selepas Kahwin Ust Zaki ???

Menurut info yang belum dapat dipastikan Abby Abadi sudah berkahwin dengan pemimpin pemuda Pas bernama Ustaz Zaki Ibrahim.


Kelihatan penyertaan Abby Abadi munkin didorong oleh suami beliau kerana sebelum ini beliau menafikan akan menyertai Pas.


Kesian kepada Abby yang nampaknya menjadi mangsa terbaru fatwa berjuang kerana Islam hanya melalui parti PAS.


Moga Allah beri beliau hidayah sebenar. Amin.


Published with Blogger-droid v2.0.2

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HELLO ASKAR..

SAJA LALU LALANG. YANG AKU PELIK KBANYAKKAN POST KO NI XDE ORG KOMEN. PELIK JUGA AKU.

ATAUPUN POST KO SUMER XBLEH PCYA. TU ORG XNAK KOMEN.

Tanpa Nama berkata...

memang fitnah semua berita ni...dia kaki ampu

Tanpa Nama berkata...

best la kalau begitu Abby Abadi dah dapat benda yang dicari selama ni..hehehe

Tanpa Nama berkata...

Bodo nye berita fitnah.nk saman la

Tanpa Nama berkata...

Bg aku senang jer...tolong org buat baik dpt pahala, sokong org buat dosa dpt sama saham dosa....sash sgt ker nk faham... So aku akn ikut golongan yg memperjuangkn Islam & ulama2...sbb nabi kata ulama tu waris nabi... Aku x mau skrg perasuah, pen cuti duit rakyat bla bla bla.... Ko fikir la sendiri....

ORE UMNO berkata...

hang dengki sbb,hang tak dapat pikat abby.............buat le fitnah mace2.Tahniah abby join parti PAS!!

Cari Blog Ini

Translate