Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

13 Jun 2016

Penduduk Berang @RafiziRamli Mahu calon PAN Bom Parlimen

Published on 13 Jun 2016

Wakil penduduk Kuala, Mohd Halim Mohd Ali, 37 berkata, kenyataan Rafizi itu berunsur ancaman dan ia tidak seharusnya diucapkan.

Kuala Kangsar, 13 Jun--Mohd Halim Mohd Ali, 37 (tiga dari kiri) menunjukkan laporan Polis berkaitan kenyataan Setiausaha Agung Pkr, Rafizi Ramli yang membuat kenyataan mendesak calon Pan, Dr Ahmad Termizi Ramli menghasilkan sebutir bom untuk diletupkan di dalam Bangunan Parlimen di sini pagi ini. - Foto : MediaUMNO

"Di Kuala ini amat damai.. jangan buat perangai buruk di sini. Orang Kuala tidak suka perangai buruk. Boleh bercakap buat apa sahaja dalam keadaan aman di Malaysia khususnya di Kuala tapi janganlah sampai nak bunuh orang.. bakar orang… bom orang.. itu tidak boleh.

"Oleh itu saya dan beberapa orang rakan telah membuat laporan polis berdasarkan apa yang diviralkan di laman sosial.

"Saya tidak mewakili mana-mana NGO atau parti. Saya hanya penduduk dan pengundi di sini. Semalam empat laporan polis telah dibuat dan hari ini akan ada lagi laporan yang akan dibuat," ujarnya dalam sidang media di pusat media Kuala Kangsar hari ini.

Rafizi yang juga merupakan Ahli Parlimen Pandan dalam ceramah kempen pilihan raya PAN di Kuala Kangsar didakwa telah mengeluarkan kenyataan mahu calon PAN yang merupakan seorang pakar nuklear membuat sebutir bom atom untuk dibaling dan diletupkkan di sidang parlimen. – MediaUMNO

https://m.youtube.com/watch?utm_medium=twitter&utm_source=dlvr.it&v=fFEb8JW1ZXA

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate