Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

03 April 2010

Edisi PAS Dajal : DAP boleh relak tengok PAS sendiri hina Mufti

1. PAS membiarkan bloggernya menghina Mufti. Sampai Harussani digelar Haramsani.

Lihat http://loveperak.blogspot.com/

2. Inilah PAS moden versi DAJAL yang menghina ahli agama yang tidak menjawat jawatan politik.

3. Lihat juga gambar Mufti yang diletakkan logo UMNO ! perbuatan yang tidak boleh diterima oleh rakyat berugama Islam.

PAS perlu hentikan perkara ini atau nantikan kemarahan rakyat tidak mengira parti terhadap tindakan mereka yang sangat melampau ini.

PAS PKR DAP adalah pengkhianat !

5 ulasan:

Unknown berkata...

Ini lah tanda akhir zaman setan yg bertopengkan manusia.Nampak diluar seperti org mulia,jika kita menurut ajaran islam yg sebenar kita tak tergamak menghina sesama manusia.Org Pas sanggup menghina sesiapa shj yg tak berpihak kpd mereka.SEDARLAH KITA DIDUNIA HANYA SEMENTERA!!!!!!

lelaki tulen berkata...

Puak2 PAS bab memaki hamun orang kerana tidak sehaluan memang jagoh.Heran mengaku memperjuangkan islam tapi perbuatan tidak melambangkan islam,aku rasa mereka nie sebenar hati dah berkahak dan membusuk hingga tak kenal mana yang haram dan halal.
Walau macam mana pun aku tabik dgn PAS sebab berani berubah menjadi lebih sekuler dari UMNO.Nak susah apa fatwa boleh diubah2 sebab islam nie Nik Aziz yang punya.Buat salah atau dosa tetap dijanjikan syurga.

azman selancar berkata...

Assalamualaikum…
Memang betul seperti yang disangka..
Dulunya saya penyokong tegar PAS walaupun bukan ahli PAS
Dengan diselangi ayat suci Al-Quran saya begitu terpegun….
Dengan keterampilan pemimpin-pemimpin PAS yang kelihatan seperti ulamak saya begitu terpegun…
Dengan ceramah-ceramah yang ingin membela rakyat saya begitu terpegun….
Hujah-hujah memburukkan kepimpinan Negara membuatkan saya begitu terpegun……
Dengan janji-janji syurga jika kita membantu semua aktiviti PAS saya begitu terpegun terpegun…
Dengan ketentuanNya saya diletakkan sebagai pemimpin persatuan walupun persatuan kecil sebuah desa…
Berbagai aktiviti perlu dilakukan yang semuanya memerlukan bantuan…..
Pelbagai surat permohonan saya jaja….. rupanya hanya peruntukkan-peruntukkan dari kerajaan yang diperolihi… saya redho kerana PAS memang parti yang “Daif” dan tanggungjawab kerajaan menyediakan peruntukkan.
Saya terpaksa menjadi ahli UMNO kerana sering berurusan dengan pemimpin UMNO.
Dengan ketentuanNya juga saya mewakili anak muda tempatan saya untuk menjadi suara akar umbi
Di sana barulah saya benar-benar dapat menilai bahawa sebahagian besar Ayat-ayat suci yang dibacakan ketika ceramah hanya “wayang politik”
Keterampilan dengan janggut sejemput merupakan toping hanya “wayang politik”…
Ceramah-ceramah PAS sebahagian besar isu rupanya gula-gula hanya “wayang politik”…
Keburukkan-keburukkan pemimpin yang disebut sebahagian besarnya hanyalah fitnah-fitnah yang merupakan “wayang politik”
Janji-janji “Ulamak PAS” rupanya hanyalah “wayang politik”
Kerana apa…..
Sebahagian besar ucapan yang keluar dari mulut pemimpin PAS hanyalah pembohongan belaka….
Alhamdulilah… dengan ketentuanNya saya tidak terus disesatkan oleh PAS…
MULAI SEKARANG…”PAS”… KU TANAMKAN TEKAD UNTUK MENYERANGMU KERANA KAU TELAH MENIPU AKU DAN BANGSAKU……………

Tanpa Nama berkata...

PAS parti ajaran sesat. Ayah Pin pun tak tergamak hina mufti dan tukar nama dia jadi haramsani.

PAS dah boleh belako atau for ALL

orang kampung kata ni bako jenis gilo.

-krisjawa lok3- berkata...

Ya Allah sebegitu hina mufti perak dimata penyokong tegar pas hingga sanggup menggelar Dato mufti dengan panggilan sebegitu...

Hina sangatkah mufti perak tu krn banyak menyanggah kemungkaran yang dilakukan pas?

Inilah akibatnya seorang anak yang membesar tanpa didikan agama,tak dapat menilai mana yang baik dan buruk.Semua dilakukan berpacu nafsu dan akal fikiran.Mungkin inilah anak luar nikah atau anak haram yang membesar tanpa didikan sempurna...maaf bahasa aku yang kasar kerana jauh disudut hati aku sangat pedih bila mufti yang menjalankan tanggung jawab agama yang diberikan baginda sultan dihina sebegitu sekali...

Sedarlah wahai penulis blog..janganlah kepentingan politik anda letakkan melebihi kepentingan agama islam yang mulia ini.Secara tak langsung anda juga terlibat dalam proses menjatuhkan martabat islam seperi mana yang diingini rakan pr anda tu.

Masih ada kesabaran lagi dihati umat melayu yang lain...kris lok 3 masih lena beradu dalam sarungnya..

Cari Blog Ini

Translate