Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

07 April 2010

Edisi Perang Siber Hulu Selangor Siri 4 : Israel di Pejabat PM dan Bukit Aman Bukti Ketandusan Isu Pembangkang !

  1. Isu ini telah disiarkan di Malaysiakini http://www.malaysiakini.com/news/128409 sebuah portal berita yang ada link dengan Raja Fitnah bernama Raja Petra seperti pendedahan Zahrain Hashim baru baru ini di Parlimen.
  2. Tujuan ia dihebohkan selepas dibongkar dengan 'hebatnya' oleh mantan TPM bernama Anwa Ibrahim (klik sini ) adalah jelas untuk menghasut rakyat agar berfikir bahawa kerajaan kita cuai dan lalai dalam mempertahankan maklumat sulit termasuk di Bukit Aman. Ia sambungan kepada isu kehilangan jet pejuang yang sedang dijalankan perbicaraannya di mahkamah.
  3. Ia juga rentetan kepada tindakan blogger termasuk media massa dan eletronik yang telah mengaitkan beliau dengan tokoh zionis seperti Al Gore dan Paul Wolfowitz yang jelas pro Israel.
  4. Satu persatu tuduhan liar yang diwujudkan selepas isu Altantunya gagal mempengaruhi rakyat adalah kerana Anwar sedar sokongan gagasan 1Malaysia telah berjaya menyatukan rakyat sehingga mereka tidak terpengaruh dengan dakyah pembangkang yang cuba mencemarkan imej pemimpin kerajaan.
  5. Dengan tuduhan bahawa Israel berada di pejabat PM dan juga di Bukit Aman tentu sekali ia dapat menarik minat rakyat tetapi sudah pasti rakyat tidak mudah ditipu lagi oleh Anwar.
  6. Kredibilit beliau sudah sangat teruk dan masa yang tersisa ini tidak mungkin akan dapat mengembalikan sokongan rakyat yang jelas sudah muak dengan permainan politik 'matlamat menghalalkan cara' yang dipraktikkan oleh beliau dan kawan kawannya.
  7. Tidak mustahil saat menjelang PRK Hulu Selangor akan dijadikan masa 'tambahan' untuk pembangkang mereka-reka fitnah dan tuduhan agar pengundi di Hulu Selangor akan terkesan dengan strategi jijik itu.
  8. Kekalahan Hulu Selangor pasti akan memalukan Anwar dan menaikkan momentum sokongan kepada Perdana Menteri yang berjaya mengharungi tahun pertama sebagai PM dengan baik dan amat berkesan sekali.
  9. Jika berjaya fitnah terbaru ini ( selepas gagal memecahkan gandingan PM dan TPM serta Ketua Polis dengan Menteri KDN ) maka tidak mustahil ia boleh menimbulkan keraguan di kalangan anggota polis sendiri terhadap pemimpin mereka khasnya Menteri Dalam Negeri.
  10. Tugas kita ialah menjelaskan kepada rakyat tentang cara politik Anwar dan rakan rakannya yang jelas mengikut Protokol Yahudi ke 7 yang ingin mewujudkan kekacauan dan permusuhan di kalangan manusia (sumber klik sini )



Gambar Kenangan Anwar Ibrahim dan Paul Wolfowitz bekas
Timbalan Setiausaha Pertahanan Amerika yang digelar
Arkitek Perang Iraq (info lanjut klik sini )

gambar peminat Soros bernama Tian Chua ( MP Batu )

gambar pengkhianat negara yang cuba memujuk ahli Parlimen
hingga ke Taiwan untuk belot dan menyokong cita cita Anwar
menjadi Perdana Menteri Malaysia pada 16 September 2008

gambar Saifudin Nasution bersama Walter Chia
( setiausaha Pertama Pesuruhanjaya Singapura)
di Sg Petani Kedah pada 2009 ( info klik sini )

Jelas ejen Israel ada di dalam HATI dan MINDA Anwar Ibrahim dan rakan rakannya dalam Pakatan Rakyat bukan di pejabat PM atau PDRM.


TAMAT !!!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gua setuju bro..tuduh orang tapi dia sendiri sebenarnya ejen israel.

gua dah syak lama diaorang ni. tapi wa tak tau nak bukti kat mana.

gambar ppc memang jelas bukti diorang ada intim relationship

abu simbel berkata...

bukan bukti yang kuat dan umno/BN juga masih gagal untuk memikat dan menggoda rakyat untuk kembali ke umno/BN

Kay Du Lac berkata...

It's hard to change the perception of Anwar's supporters. These people doesn't think anymore. They will believe whatever Anwar tells them to.

Nonetheless, the article is good with the pictures.

Harap2 depa ni sedar la sapa gyg kuat sokong Yahudi.

Tanpa Nama berkata...

Brader!!! Apa yang didedahkan olih Anwar tu betul. Jadi jangan saudara ku tersalah dan menutupkan mata dan hati kerana akibat apa yang dilakukan olih pemerintah akan membahaya kan rakyat.
Jangan biarkan pemerintah menipu kita kerana generasi akan datang tidak akan memaafkan apa yang saudara buat ini. Insaf lah saudara ku kerana Zionist itu amat nerbahaya kerana mereka sekarang berada di dalam organisai yang di ketuai olih UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Konvensyen BN, wakil MCA bertindak keluar dewan

Usaha Barisan Nasional untuk merampas Selangor dari Pakatan Rakyat dengan agenda konvensyennya di Shah Alam, hari ini menerima tamparan apabila 15 perwakilan MCA Kapar bertindak meninggalkan majlis itu.

Ketua MCA Kapar, Datuk Song Kee Chai yang dihubungi melalui telefon berkata antara punca tidak puas hati mereka ialah kerana MCA dianak-tirikan pada konvensyen berkenaan.

Antaranya, hanya lagu BN dan Umno dinyanyikan sedangkan lagu parti komponen lain tidak diendahkan.

“Konvesyen itu dianjurkan oleh BN, jadi menyanyikan lagu Umno tidak mencerminkan semangat BN dan juga 1Malaysia,” kata Song lagi.

Selain itu, katanya, hanya tetamu dan pemimpin utama dari Umno yang dijemput duduk di pentas utama. Mereka termasuk Datuk Mohd Zin, Datuk Seri Noh Omar, Shafei Abdullah dan seorang lagi.

Tiada tetamu ataupun pemimpin parti komponen lain yang dijemput ke pentas utama.

Menurut Song apa yang menghangatkan lagi suasana ialah ketika ucapannya, Noh Omar yang juga timbalan pengerusi perhubungan Umno Selangor berkata orang Melayu telah banyak berkorban demi rakan-rakan bukan Melayu.

Menurut Noh, rakyat bukan Melayu sepatutnya berterima-kasih kerana diberikan kerakyatan.

Noh Omar juga memetik ucapan daripada presiden keempat MCA, Tun Tan Siew Sin dan presiden kelima MIC, Tun VT Sambathan pada zaman era tahun 1960an yang memuji Umno kerana memberikan kerakyatan kepada bukan Melayu.

Song berkata bahagiannya menganggap ucapan Noh itu satu penghinaan kepada masyarakat Cina dan India di negara ini.

Di sebalik memulaukan sebahagian besar aktiviti konvensyen itu, Song dan ahli-ahlinya akan kembali petang ini untuk menghadiri pelancaran kempen 'BN Mampu Berubah, Sayangi Selangor Yakini BN dan Selangor Take Over Plan (STOP) PRU 13.

Sementara itu, setiausaha agung MIC, S Murugesan juga melahirkan rasa kurang senang kerana tiada pemimpinnya diletakkan di pentas utama.

"Nampaknya mereka seperti tidak menghormati kami,” katanya.

Bagaimanapun katanya, aduan sudah disampaikan oleh pengerusi penganjur, Mohd Zin yang berjanji memperbetulkan keadaan.

"Mereka telah meletakkan kerusi tambahan di pentas dan berjanji kepada saya bahawa lagu Umno tidak akan dinyanyikan pada sessi petang apabila Perdana Menteri, Najib Razak tiba.

"Jadi buat masa ini, saya tiada masalah,” katanya.

Cari Blog Ini

Translate