Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

14 April 2010

Edisi PRK Hulu Selangor Siri 16 : 200 ahli PKR Kulim keluar parti ikut Zulkifli Nordin



gambar Adun Kulim Lim Soo Nee


Hampir 200 anggota PKR cawangan Taman Tunku Putra Kulim keluar parti itu beramai-ramai atas alasan tidak lagi yakin dengan pucuk pimpinan PKR.

Mereka yang diketuai G. Thanagaran sebaliknya menubuhkan cawangan baru BN iaitu cawangan Kampung Padang Buluh/Padang Tembak dalam Bahagian Kulim/Bandar Baharu. Thanagaran berkata, mereka bertindak keluar parti kerana kegagalan pimpinan PKR pusat menunaikan janji-janji yang dibuat pada Pilihan Raya Umum Ke-12.

ADUN PR kawasan Kulim yang juga
Exco, Lim Soo Nee tidak pernah menunjukkan muka atau menjenguk penduduk di kawasan ini walaupun telah dua tahun berlalu. Kami tiada tempat hendak mengadu," katanya.

Mereka menyerahkan borang keahlian menyertai BN kepada Pengerusi Barisan Nasional Kulim/Bandar Baharu, Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir pada satu majlis sempena Gerakan Tumpuan dan Mesra Masyarakat di kawasan perumahan Taman Tunku Putra hari ini.


Sumber : Mstar Online




"Cakap tak serupa bikin " .. itu lah ungkapan terbaik untuk Adun Kulim Lim Soo Nee yang selalu mengkritik pemimpin lain tidak turun padang tetapi kawasannya sendiri pun tak dijaga. Dulu beliau lah antara geng PKR yang menambah cerita untuk melakukan " Character murder " terhadap YB Bebas Zulkifli Nordin dengan menunjukan bukti SMS yang disimpan selama 2 tahun . Malah Lim Soo Nee juga lah yang orang PKR yang kuat dan lantang mengkritik YB Zulkifli tidak pernah turun padang ke kawasannya selepas keluarnya beliau dari PKR ke BEBAS.



Hari ini dalam sinar harian pun , beliau juga turut mengkritik Adun BN Kuala Nerang kononnya main politik kerana berhasrat menghantar memorandum kepada Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak bagi meminta kenaikan gaji kepada majikan mereka iaitu Kumpulan Ladang-Ladang Kedah Sdn Bhd berikut harga getah kini mencecah RM 4.70 sekilogram .



Artikel di atas ini mendedahkan cerita sebenar siapa Lim Soo Nee dan pendedahan didedahkan sendiri oleh ahli PKR seramai 200 di Tmn Tuanku Putra yang telah keluar parti beramai-ramai. Alasan utama mereka keluar adalah kerana kecewa dengan kepimpinan parti PKR dan Adun PKR Kulim yang tidak pernah turun padang ke kawasan mereka selepas 2 tahun menang.


Ibarat meludah ke langit akhirnya jatuh ke muka sendiri, Lim Soo Nee yang suka sangat mengkritik orang lain akhirnya dimalukan sendiri oleh ahli-ahli PKR sendiri . Baru saja dilantik menjadi Exco Negeri tetapi rupanya pemalas turun padang ....




sumber : blog Pejuang Bangsa




Komen Panglima : akhirnya ahli PKR Kulim keluar parti ikut YB Zulkifli Nordin tanda protes kepada kepimpinan PKR yang makin teruk sejak dulu, kini dan selamanya.




Terbukti langkah YB Zul keluar PKR adalah tepat dan disokong oleh ahli ahli parti di kawasan beliau.

3 ulasan:

Unknown berkata...

dedah jgn tak dedah tuan ...


org pKR Kulim sendiri sudah dpt menilai apa yg sbnar berlaku dlm PKR. ternyata keputusan Zul Kulim keluar PKR merupakan keputusan yg tepat .

TokJanggut berkata...

Pegi mamposss PKR...kami nak Melayu UMNO jadi calon.....MIC bukan tuan tanah..tolak MIC.

Panglima Perang Cyber berkata...

tok janggut : aku tahu ko tu hisham juga dari cara kau tulis.

tak payahlah menyamar.

kami dah terima siapa sahaja calon di sana.

jika menang alhamdulillah..jika kalah kami tidak akan berputus asa dan menyerah kalah

Cari Blog Ini

Translate