Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

06 Ogos 2010

Video Seks Ariel Dengan Bunga Lestari pun wujud ?

Tajuk di atas antara tajuk di sebuah laman hiburan. Panglima sengaja menggunakan tajuk seumpanya di atas selepas mendapati hiburan adalah pilihan utama pemuda pemudi di mana sahaja di dunia.

Tidak kira Malaysia, Indonesia atau lain lain negara.

Ia juga tidak mengira Islam, Kristian atau Hindu dan Buddha. Semua terkena 'jerat percintaan' berkaitan hiburan.

Topik seperti kisah skandal seks artis menjadi pilihan Google dan Yahoo... Termasuk Ariel Peterpan yang sudah digelar Raja Seks Indonesia.

Ada laman mengatakan lebih 32 gadis jelita dikaitkan dengan Ariel Peterpan (di sini)

Pendek kata tulisan tentang masa depan negara, isu ekonomi, isu ancaman keselamatan dan juga ancaman agama Islam tidak menjadi pilihan utama menu 'santapan minda' mereka.

Jarang sangat pemuda pemudi yang berminat mengikuti isu isu politik kecuali segelintir pimpinan persatuan pelajar atau mereka yang sedar tugas mereka MEMERANGI MUSUH AGAMA BANGSA DAN NEGARA !

Maka itu, Panglima merasakan elok juga diulas sekali sekala isu isu hiburan dengan memasukkan elemen lain yang bersesuaian seperti agama, politik, sains, ekonomi dan sejarah.

Menariknya laman hiburan juga turut memuatkan tulisan tentang Imam Muda terbitan Astro Oasis seperti di link ini http://beautifulnara.com/

juara imam muda


Sebelum pergi mari kita baca tulisan Blogger Aspirasi Bangsa yang mendedahkan Permaisuri Agong telah dimalukan Pakatan Rakyat di negeri Selangor apabila tidak ada sambutan selayaknya diberi kepada Raja Permaisuri Agong ( klik sini )

Juga tentang cubaan menyebar agama Kristian di bandar Shah Alam kawasan Khalid Gereja (gelar kawan blogger saya) di sini http://malaysiaheaven.blogspot.com

Sudah jelas ramai pihak tidak menjadi ahli politik dihina Pakatan Rakyat ini seperti Mufti dan Raja kita termasuklah Raja Permaisuri Agong !!!

Lihat berita tentang isu penghinaan Kerajaan Negeri Selangor terhadap Raja Permaisuri Agong
yang disiar oleh Malaysiakini di sini http://www.malaysiakini.com/news/139325.



Istana Negara menafikan bahawa keberangkatan Raja Permaisuri Agong Tuanku Nur Zahirah ke majlis Islamic Song Festival di Shah Alam pada 4 Julai lalu atas sebab-sebab peribadi.



Istana Negara dalam kenyataan, lewat petang semalam berkata keberangkatan Tuanku Nur Zahirah ke majlis itu merupakan acara rasmi baginda.



NONE"Pentadbiran Istana Negara ingin menasihati pihak yang terlibat dalam perkara ini supaya tidak mengulangi perkara seperti itu dan sentiasa berhati-hati dalam mengeluarkan sebarang kenyataan yang mungkin boleh disalahtafsirkan oleh rakyat," kata kenyataan itu di Kuala Lumpur.


Pada Isnin lalu, akhbar The Malay Mailtelah mengeluarkan laporan bertajuk "Being Frank: Selangor's Royal Snub, Date with the Queen" dan satu lagi artikel "It was not a royal snub" keluaran Selasa, yang telah mendapat perhatian Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin dan Tuanku Nur Zahirah.


Laporan itu "It was not a royal snub" menyatakan bahawa kerajaan Selangor mendakwa Tuanku Nur Zahirah menghadiri majlis anjuran Pelancongan Selangor itu atas kapasiti peribadi di mana beberapa pemimpin penting kerajaan negeri itu tidak hadir.


Laporan itu juga menyebut ketidakcekapan kerajaan negeri menganjurkan acara itu telah memalukan Tuanku Nur Zahriah kerana tidak kehadiran pentadbir utama negeri termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menyambut ketibaan Baginda.

NONE
Majlis itu hanya dihadiri oleh kurang darpada 200 orang dalam Stadium Tertutup Malawati di Shah Alam yang mempunyai kapasiti 5,000 penonton dan kegagalan kerajaan negeri memaklumkan kepada Sultan Selangor mengenai kehadiran Baginda pada majlis itu.


Istana Negara mendapati mesyuarat persediaan menyambut keberangkatan Baginda ke majlis itu diadakan melibatkan pihak Istana Negara, penganjur serta jabatan dan agensi kerajaan negeri yang terdiri daripada Pejabat Menteri Besar Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan SUK, Bahagian Protokol SUK dan Tourism Selangor dan dipengerusikan oleh Pengurus Besar Tourism Selangor.


"Istana negara juga menolak laporan yang menyatakan Baginda meninggalkan majlis lebih awal daripada yang dijadualkan, pada hal sebenarnya pihak penganjur telah dimaklumkan terlebih dahulu bahawa Baginda tidak akan menyertai majlis santapan selepas konsert tersebut," kata kenyataan itu.





Psssst :cuba lihat gambat YDP Agong dan Permaisuri di atas dan dibawah. Jelas Malaysiakini tidak sensitif dengan gambar dan tidak mustahil gambar rendah kualitinya diguna secara tidak langsung untuk 'menghina' YDP Agong dan Permaisuri !

Gambar yang dirakam bersama mantan PM Tun Abdullah jelas boleh dilihat perbezaannya yang sangat ketara antara gambar Malaysiakini dan gambar saya perolehi dari Google Image di bawahnya. Sedangkan lokasi dan waktunya dirakam adalah sama.



1 ulasan:

Gerakan Timur berkata...

Salam Perjuangan,

Blog ini adalah kesinambungan perjuangan dari blog KALAM TIMUR yang telah disabotaj oleh blogger fuckatan!

Mohon link dari blog tuan. Saya sudah linkkan ke blog saya dan followww….

Ayuh, kita humban fuckatan ke lubang jamban!

http://gerakantimur.blogspot.com

Cari Blog Ini

Translate