Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 September 2010

Kawan Sosilawati bunuh diri kerana Azmin Ali ?

Ketika ini hangat diperkatakan pemilihan PKR yang menyaksikan Azmin sekarang mendapat 33 pencalonan dari 63 cabang PKR yang sedang bertanding berbanding Zaid Ibrahim yang baru memperolehi 19 sahaja ketika ini.

Berita dari Malaysiakini http://malaysiakini.com/news/143005

Namun wajar difikir lebih mendalam ketika ini kenapa ada sehingga 19 cabang telah mencalonkan Zaid Ibrahim di ketika mana Anwar dilihat lebih rapat dengan Azmin berbanding Zaid ? Sedangkan usia Zaid dalam PKR tidak setanding Azmin Ali yang telah jatuh bangun dengan Anwar dan Azizah.



Apakah faktor Azmin yang menjadi punca mereka memilih Zaid Ibrahim dari Azmin ?

Adakah Anwar terancam dengan faktor bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang merupakan peguam yang mempunyai rangkaian dan kekayaan yang mengatasi Azmin Ali bahkan mungkin dirinya sendiri.

Begitu juga ada setengah pendapat mengatakan perletakan Zaid sebagai calon di Hulu Selangor adalah satu taktik untuk mengorbankan Zaid demi mendapat 'keredhaan' Azmin serta untuk mengelakkannya dari terus meningkat naik dalam parti !

Ketika Azmin Ali diasak dengan kes rasuah RM8 juta yang disiasat oleh SPRM maka dengan pantas Anwar membela 'adik' kesayangannya dengan artikel di sini http://anwaribrahimblog.com/2009/11/20/kes-azmin-ali-ayuh-sprm-jadilah-anak-jantan/




Adakah anak jantan tersebut cabaran kerana SPRM dilihat seperti budak pondan yang merah jambu lalu perkataan tersebut dipilih untuk menghentam SPRM ?

Dalam kes liwat meliwat ini perkataan memainkan peranan penting menentukan apa yang ada dalam fikiran. Percayalah seseorang yang berfikiran lucah akan menulis elemen kelucahan juga dalam tulisannya. Begitu juga mereka yang mempunyai fikiran yang kuat tentang Allah akan menceritakan perkara yang berkaitan dengan Tuhannya samada secara tersurat atau tersirat.

Oh ye, tentang kisah kawan Sosilawati membunuh diri, saya sengaja menggunakan tajuk gempak tersebut untuk menarik perhatian anda datang ke sini.

Cuma jika seorang perempuan bunuh diri kerana lelaki memang tidak pelik tetapi kalau kerana Azmin Ali, ia memang sangat pelik !!!

Baca artikel tentang Wan Azizah sangat marah dengan sokongan Anwar kepada Azmin Ali http://www.malaysia-instinct.com/

;)




Tulisan ini sekadar mengutarakan pendapat Panglima semata mata tidak ada niat apa apa kecuali untuk berkongsi pendapat dengan anda semua.

Dipersilakan menulis komen anda tentang isu ini di bawah.




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baju sedondon tu bro. warna purple tu warna gay boy hahaha...

tgk anwar renung azmin. renungan makrifat tuuu....

megat berkata...

pandangan tahap gabang.. keh.keh x7

Tanpa Nama berkata...

Di dalam dunia blogger, tajuk anda itu dinamakan 'publisiti exploitasi murahan'...

Unknown berkata...

Salam,
Mohon linkkan blog empayar pemuda dalam senarai blog saudara. tq

http://empayar-pemuda.blogspot.com/

pacat berkata...

HAHAHA TAJUK YG MEMBUNUH!!!

Panglima Perang Cyber berkata...

empayar saya akn add dalam list nanti.takziah atas kehancuran blog saudara akibat serangan hackers !!!

komen anda semua sgat dihargai di sini terutamanya dari megat.hehe

pandangan anwar kpd azmin tu saya bersetuju pandangan makrifat penuh...sila isi sndiri ayat itu hehe

Cari Blog Ini

Translate