Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

12 Oktober 2010

Seluruh Penipu dalam Pakatan Rosak Gementar Termasuk Anwar Malam Saiful Sumpah Liwat - Lihat Gambar !!!

Muhamad Rahimi telah membuat satu kenyataan media bagi menyangkal dakwaan Latheefa Koya yang mendakwa beliau telah berbohong.

Di dalamnya ada dinyatakan Anwar pucat lesi dan menggeletar kerana takut kepada tindakan Saiful Bukhari yang melaporkan kepada pihak polis bahawa beliau telah diliwat oleh Anwar. Ia boleh dibaca melalui Utusan Online di sini.

SEDIKIT komen saya terhadap kenyataan Latheefa Koya di Malaysiakini: 

1. Sebelum ke Quality Hotel (pada 28 Jun 2008), saya berada di
 Hospital Kuala Lumpur (HKL) bersama Saiful Bukhari Azlan, pakciknya, staf-staf dan doktor HKL serta ramai pihak polis termasuk daripada Bahagian Siasatan Jenayah. Saya sempat berkenalan dan berbual panjang dengan mereka. 

2. Orang-orang Anwar yang sebenarnya tidak hent
i-henti menelefon saya untuk menyuruh saya ke Quality Hotel. Pada mulanya saya enggan pergi, tetapi apabila ibu dan bapa menasihati saya supaya pergi untuk berjumpa dengan Anwar atas tanda hormat kepada Anwar, kerana masih belum tentu dipastikan Anwar itu bersalah.

3. Jadinya, kenapa pula kata Latheefa, bahawa saya yang takut pihak polis menangkap saya dan meminta perlindungan daripada mereka di Quality Hotel? Sedangkan saya baru sahaja pulang dari HKL, berbual dan beramah mesra dengan ramai anggota serta pegawai polis yang mengendalikan kes Saiful. Ini adalah antara kenyataan paling kelakar yang dibuat oleh Latheefa.

4. Sebenarnya, Anwar yang berada di dalam ketakutan. Mukanya pucat lesi dan ketika bersalam dengan Anwar, tangannya memang menggeletar. Saya boleh cabar pemimpin parti yang ada pada malam itu di Quality Hotel untuk nafikan bahawa muka Anwar pucat lesi. Kalau dia seorang hero dan tidak takut, kenapa pula perlu lari ke kedutaan Turki? 

5. Saya sendiri telah menceritakan kepada R. Sivarasa
 (Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat) dan Latheefa Koya (peguam) semasa di Quality Hotel mengenai apa sebenarnya yang berlaku. Tetapi mereka tetap menyuruh saya menukar cerita. 

6. Saya tidak hairan langsung Latheefa boleh menipu. Kerana dialah yang sibuk menjadi guru mengajar saya berkali-kali untuk memberi kenyataan pa
lsu di mahkamah. Sehinggakan membuat demonstrasi keadaan di mahkamah kepada saya dan soalan-soalan yang bakal diajukan kepada saya. Kalau saya tidak perlu menipu, kenapa pula mereka perlu berkali-kali mengajar saya? Tidak pernah lagi kita dengar orang perlu ditunjuk bagaimana untuk bercakap sesuatu yang benar. 

7. Saya simpati dengan Latheefa kerana diperguna
kan dan juga diperalatkan. Walaupun bukan sedikit orang-orang dalam PKR yang membenci Latheefa kerana mulutnya yang sangat becok. Tetapi, orang-orang yang membenci Latheefa inilah yang menggunakan dia untuk memelihara kedudukan masing-masing. 

8. Saya memohon maaf kepada Latheefa jika ada kenyataan saya atau laporan saya yang membuatkannya susah, mengganggu tugasan dan tidak tidur malam. 
Tetapi, sebagai seorang peguam dia sepatutnya faham apa yang saya lakukan untuk memperbetulkan kesilapan. Saya doakan hati Latheefa terbuka dan tidak dipergunakan lagi.

Penulis cuba untuk memastikan kebenaran adakah Anwar yang dilihat hebat oleh penyokong Pakatan Haram itu betul-betul pucat lesi dan gementar pada malam 28 Jun 2008 di Hotel Quality sebagaimana yang didakwa Rahimi.

Hasilnya, penulis menemui gambar-gambar berikut di sini. Cuba amati wajah-wajah Anwar pada malam berkenaan. Sah! Sama sebagaimana yang di dakwa Rahimi!

Berkerut muka Anwar gelisah kerana berada dalam ketakutan! Amati bebetul-betul wajahnya, bukankan sama seperti yang dikatakan Rahimi?


Sibuk mengarahkan strategi untuk mencipta alasan. Pusing sana pusing sini!

Mungkinkah mereka ini juga pencipta skrip untuk Rahimi pada malam berkenaan?


Tekun mengarang dan mencipta alasan sebagaimana yang telah diputuskan!

Semakan dan sentuhan terakhir dari Anwar agar tidak terkantoi terlalu awal. Malangnya, taik yang busuk di lubang bontot, tercalit juga di batang ****!

Adakah anda masih mahu mengatakan yang Rahimi berbohong?



1 ulasan:

MEGAT berkata...

AKU CADANGKAN SKRIP CIPTAAN UMNO UNTUK MENJATUHKAN DSAI SEELOKNYA DIFILEMKAN SAHAJA. CANTIK JALAN CERITANYA. KEH..KEH..KEH... KAMI BUKAN BODOH, KAMI DAH LAMA KENAL UMNO DAN TABIATNYA. HANYA ORANG BEBAL SAHAJA YANG SENTIASA DIPERBODOHKAN.KEH..KEH..KEH.

Cari Blog Ini

Translate