Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

12 Jun 2011

Gambar : Nik Aziz Menangis Kelantan Kalah atau Kerana Doa Tidak Diterima Allah ???

Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2011. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih






Semalam terbukti Nik Aziz tidak mampu menggunakan doanya yang didakwa mujarab dan hebat oleh penyokong fanatik PAS sehingga Kelantan gagal menjuarai piala FA selepas kalah 2-1 dengan Terengganu.


Meskipun turut hadir tetapi semalam tetapi Kelantan tetap kalah. Namun yang lebih besar dari perlawanan bola sepak tersebut ialah tentang penipuan keulamakan Nik Aziz yang telah terbongkar.


Jika benar beliau ULAMA sudah tentu doanya masin dan mustajab. Tulis Blogger Aku313 yang Panglima jumpa tentang perkara ini iaitu : Orang-orang yang bersih dan dekat dengan Allah doa mereka cepat di kabulkan. Tetapi yang berlaku ialah sebaliknya !




Renung-renungkanlah dan selamat bermuhasabah !!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malaysia slalu kalah doa najib x berkat la ye?...wakkakakkakakkaka

Hamba yg kerdil berkata...

Tak semestinya.. Siapa kta utk mnilai sejauh mana mustajabnya doa seseorg pd pdgn Allahsdgkn kta x mngetahui kedudukn darjat sesiapapun disisi Allah.. Benar doa qaribun ilaih yakni yg rpt dgnnya akan mustajab doanya.. Ttpi xsmestinya mustajab itu di kala waktu itu.. Mungkin di kala waktu lain.. Kalau mustajab spnjg masa payahlah gituh.. Kalo cmtuh tanpa usaha dan pnat lelah pun kta boleh trus bdoa agar kjayaan trus bsama kta.. Skdr pringatan bsama..

Cari Blog Ini

Translate