Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

26 Ogos 2011

Hujjah Blogger Minda Intelek Yang Memang Intelektual Mengatasi Blogger Upahan Pakatan Haram !!!



Ternyata di dalam menangkis hujjah hujjah tidak perlu ramai. Kerana kualiti yang ada sudah memadai untuk memerangkap lawan asalkan kita tahu di mana, bila dan siapa musuh kita.


Ketangkasan blogger Minda Intelek atau Dr Novandri menangkis satu persatu hujjah palsu pro Pakatan Haram sangat melegakan rakyat Malaysia.


Kerana mereka sebagai orang biasa tidak mampu atau memiliki cukup masa untuk membuat kajian dan mereka sangat mengharapkan blog blog yang ada untuk membantu mereka mendapatkan 'cahaya kebenaran'



Alhamdulillah dengan berkat bulan Ramadhan cahaya itu semakin nyata dan besar suluhannya. Taktik musuh Islam-Melayu-Malaysia telah dibongkarkan oleh blogger kita walau mereka telah dibantu oleh pakar dari luar negara.


Mereka sendiri tidak sedar bagaimana Allah mahu menundukkan kebongkakan diri masing-masing yang tidak mahu menerima ketentuan Tuhan bahawa pemimpin dan ketua mereka sudah terkantoi akibat perbuatannya sendiri.


Sila klik link ini http://novandri.blogspot.com/ dan sebarkan di setiap penjuru siber yang anda kuasai.




Terima kasih !




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mim ini tak diterima langsung olih ahli-ahli umno bukit gelugur, mereka hanya menunggu masa untuk mem'pariyap' beliau. cer tanya dia apa yang dia dah buat untuk umno bukit gelugor? apa pun tarak! yang dia tau dia dok aim pangkat datuk!

Tanpa Nama berkata...

Sudah lah cukup asyik bodek sendiri dan blogger-blogger pro UMNO.

Tu lah watak sombong dan angkur namanya.

Belum lagi masuk cerita intelek yang ada pada cerita-cerita fitnah dan sampah yang dikeluarkan saban hari.

Elok duduk diam-diam dan berpuasa. Tak buat orang sakit hati, woi.

Panglima Perang Cyber berkata...

memang kalau tak dpt jawab semua dipanggil fitnah.

kan ?

Cari Blog Ini

Translate