Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

30 November 2011

Gempar : Lisa Surihani Masuk UMNO ?



Lisa Surihani bersama Ketua Puteri UMNO

30 NOV. 2011: Ketua Puteri, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin menyampaikan Anugerah Artis Wanita Cemerlang kepada Lisa Surihani Mohamed sambil diperhatikan Naib Ketua, Shahanim Mohamad Yusoff pada Persidangan Perwakilan Pergerakan Puteri Umno 2011 di PWTC, Kuala Lumpur. - Utusan/ASWAD YAHYA





Panglima : semakin ramai artis sokong Kerajaan dan parti Umno bermakna semakin ramai rakyat akan terikut dengan idola mereka.


Bermakna semakin mudahlah usaha untuk memberi penerangan isu semasa untuk diterima oleh mereka.


Jika artis dapat bersama pemimpin kita bertemu rakyat sudah tentu mereka juga akan mendapat kebaikan yang besar daripadanya.


Semoga kebaikan Kerajaan ditunjangi UMNO dilihat dengan pandangan yang tepat tanpa dikelirukan oleh persepsi jahat Pakatan Pembangkang.




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

2 ulasan:

JR berkata...

Apa nak herannya artis2 yg suka tayang2 body masuk Umno? Yg herannya ialah artis2 yg ditiupkan roh kesedaran Islam oleh Allah masuk Umno..

Tanpa Nama berkata...

COMEL NYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

mat pas kat atas butthurt sebab yg masuk PAS adalah pelawak

plawokplawokplawok

Cari Blog Ini

Translate