Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

20 Januari 2013

jinggo-fotopages: Gambar & Video Persandingan Ummi Hafilda & Dr Zaman Direstui Mak Yam diseri PM Najib & Rosmah

Lagi gambar-gambar menarik beserta video ada di bawah

http://jinggo-fotopages.blogspot.com/2013/01/persandingan-ummi-diserikan-najib-rosmah.html?m=1

Ketika keluarga bergembira nampaknya anak Mak Yam yang 'derhaka' teruk menghina Ulama Pas demi halalkan kalimah Allah untuk Bible Bhasa Melayu.

Akhir sekali beliau juga jadi mangsa hingga ditempelak oleh Ketua Majlis Syura Ulama berhubung kenyataannya yang mahu bersandarkan perkataan Hj Hadi berhubung isu kalimah Allah.

Info memberitahu kemungkinan Anwar Ibrahim akan bersumpah malam pengundiaan untuk membersihkan namanya. samada tepat info ini, wallahu A'lam.

Semoga semua yang sesat akan kembali ke pangkal jalan dan terus bertaubat.

4 ulasan:

mamasita berkata...

AsSalam..saya mintak maaf banyak sebab tak meminta kebenaran dulu tetapi saya dah link gambar2 perkahwinan Ummi Hafilda ke posting saya hari ini..Terima kasih banyak2.

Panglima Perang Cyber berkata...

jangan mengaku orang punya sebagai barang kita.atau menyiar benda dilarang menyiarkannya.

mamasita berkata...

Okay..akan saya deletekan dari blogpost saya..terima kasih.

Angin Laut China Selatan berkata...

salam. saya amat kagum dengan blog tuan dan telah pautkan ke blog saya. mohon kerjasama tuan agar dapat jua pautkan blog saya ke blog tuan. tkasih

http://anginlautchinaselatan.blogspot.com/

Cari Blog Ini

Translate