Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

07 Mei 2013

Anwar Bayangkan Tidak Akan Bersara Politik | AIDC

Janji tidak ditepati. Mulut menipu setiap hari. Moral memang sukar dipercayai jika jadi Perdana Menteri.Boleh hancur negara jika berkuasa.


AIDCNews – 06/05/13 – Datuk Seri Anwar Ibrahim membayangkan beliau tidak akan bersara daripada politik, walaupun semasa kempen Ketua Umum PKR itu memberi ancaman akan bersara dan menjadi tenaga pengajar sekiranya gagal menawan Putrajaya pada Pilihanraya Umum ke-13.

"Kerja saya belum selesai," katanya kepada Malaysiakini selepas kekalahan Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum semalam.

Anwar berkata bahawa beliau tidak menerima keputusan Suruhanjaya Pilihan Raya untuk pilihan raya umum, di mana Pakatan Rakyat berjaya memenangi 89 kerusi Parlimen beliau perlu untuk 'menyelesaikan semua isu-isu mengenai pilihan raya' sebelum membuat pilihan bersara.

"Pilihan raya ini, sepatutnya hak kami, tetapi telah dicuri oleh UMNO-BN. Setakat yang saya tahu, kami telah memenangi pilihan raya ini, "katanya dalam satu temu bual di ibu pejabat PKR hari ini.

Anwar berkata beliau dan pemimpin-pemimpin parti Pakatan lain dari DAP dan PAS akan membuat keputusan tindakan selanjutnya, yang mungkin akan melibatkan petisyen kepada SPR supaya mengkaji semula keputusan di beberapa kerusi yang dipertikaikan.

Beliau yakin kemenangannya telah 'dirompak' berdasarkan momentum gelombang rakyat yang beliau sendiri alami semasa kempen saat-saat terakhir.

"Saya tahu mengenai sentimen itu kerana saya telah berkempen bermati-matian..Saya rasa sedih (dengan keputusan PRU). Saya masih boleh menggambarkan kekecewaan rakyat semasa ceramah saya di seluruh negara, "katanya.

http://www.anwaraidc.com/?p=34888



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...



susah jugak orang yang tak boleh terima kenyataan ......

KEBUN PAK AWANG berkata...

Gila meroyan manusia sekoq ni. Kalau dengan Bos Orang Putih menikus tak keluaq lubang.

Apa pulak dia nak kelentong kat bos dia, depa dah laboq banyak sangat dah.

Padan muka depa, inilah akibat berkawan dengan bewak lidah bercabang.

Tanpa Nama berkata...

siapa pun yg menguruskan urusan pilihanraya tetap salah selagi dia tidak menjadi PM hehe.. TAK FAHAM PERANGAI manusia macam ni.ingat suruh dia berhenti jadi manusia aje lah

Sumandak Sabah berkata...

Hmmmm, dh tua pi lah bertaubat.

Cari Blog Ini

Translate