Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

12 Julai 2013

PRK Kuala Besut, Video Kontroversi Manifesto Calon PAS | Terengganu Today

Azlan Endut

Tahukah anda, calon Pas PRK Kuala Besut, Azlan Endut bukanlah jati Pas, tetapi merupakan pendokong dan ahli Umno, malah pernah memegang jawatan Ketua Pemuda Umno Cawangan di Dun Kuala Besut.

Kalaulah dah yang jenis 'cari makan'? tanpa mengira apa jua parti, malahan sehingga sekarang namanya masih wujud sebagai ahli Umno.

Kadang-kadang atas tiket Umno inilah dia dikatakan memburu projek kerana di kementerian dan agensi di ibu kota tidak mengetahui beliau sebenarnya telah menyusup masuk ke dalam Pas, juga untuk kepentingan perniagaannya.

Kerana kelicikannya itulah beliau mampu menjadi 'manusia dua alam" mengikut keperluan dan kepentingan dirinya.

Apakah makhluk 'dua alam' seperti ini boleh diangkat menjadi pemimpin?

Semasa Husam Musa berkuasa sebagai Exco kanan kerajaan di Kelantan, dikatakan banyak projek diperolehinya, kontraktor kelas A katakan.

Menjadi calon bukanlah untuk menang…bukanlah untuk berkhidmat tetapi untuk cari popular dan mendapat projek…malah beliau minta izin untuk keluar dari kawasan bagi meneruskan perniagaan kayu di Kelantan (sila rujuk perutusan khas calon Pas)

INILAH CALON PAS YANG INGIN MAKAN GAJI BUTA TANPA MAHU BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT TETAPI HANYA MEMIKIRKAN PERNIAGAAN BELIAU & BAHAM PROJEK JIKA DAPAT MENJADI WAKIL RAKYAT. MALAHAN MAHU GAJIKAN ORANG LAIN MENGGANTIKAN WAKIL RAKYAT TANPA MAHU MEMIKIRKAN MASALAH RAKYAT

.

http://terengganutoday.com/muka-hadapan/prk-kuala-besut-video-kontroversi-manifesto-calon-pas


Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate