Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

24 November 2013

MyMassa | Video Timbalan Presiden PAS Mat Sabu Memuji Ulama Syiah Hassan Nasrallah !


Hizbullah di Lubnan adalah sebuah parti atau gerakan Syiah. Dipimpin oleh Hassan Nasrallah. 

Dalam video di bawah Mat Sabu memuji dengan panjang lebar pemimpin Syiah yang turut dikagumi isteri beliau hingga mahu memeluknya.

Sekali tengok teringat dalam ajaran Syiah ada perkara yang diajar untuk memberikan isteri dinikmati (disetubuhi) oleh pemimpin mereka dengan diberitahu ia satu perbuatan yang besar pahala di sisi Allah.

Hingga ada memberitahu kes khalwat pemimpin PAS di Kelantan satu ketika dulu ada kaitan dengan ajaran ini di mana suaminya mengetahui dan membiarkan isteri bersama pemimpin tersebut! 

Wallahu A'lam

Memuji pemimpin Syiah sudah tentu akan membawa kepada mengakui fahaman yang dianutinya. Atau secara simbolik mahu mengangkat martabatnya secara halus

Tulisan Ini sudah tentu akan dinafikan sekeras-kerasnya oleh Mat Sabu namun ia adalah lanjutan kepada bukti demi bukti yang mengaitkan Mat Sabu dengan fahaman menyeleweng Syiah.


Gambar : Hassan Nasrallah pemimpin Syiah di Beirut, Lubnan.

Hebat kata Mat Sabu pemimpin ini hingga  mahu dipeluk oleh isteri beliau jika ia dibenar oleh Islam.

 

Banyak pihak yang memberitahu mengaitkan Mat Sabu dengan Syiah dan video ini salah satu bahan yang menguatkan dakwaan tersebut selain banyak tindakan beliau selama ini yang boleh dibaca kembali berkenaannya dengan melakukan sedikit carian di Google menerusi portal yang dipercayai.

Kita tidak mahu PAS menjadi parti Wahabi atau Syiah dan doa kita agar UMNO PAS kekal dalam pakaian Ahlu Sunnah Wal Jamaah.

Moga Allah kabulkan.


Sumber asal :



Sent from my iPhone

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dlm PAS hari ini, bukan takat wahabi & syiah, yg jelas musyrik dan kafir pun ada, mcm mcm ada.

Cari Blog Ini

Translate