Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

23 November 2013

Tahaluf Siyasi : Kini Hiburan Konsert Heavy Metal Dianjurkan Sempena Muktamar PAS 2013

1. PAS sekarang amal mazhab nama Tahaluf Siyasi. Sepatutnya Islam makin beruntung selepas mazhab ini dipakai namun nampaknya bukan islam makin kenyang dan ketawa selepas ia diamalkan.

2. Selepas peluk DAP PKR, PAS kini makin liberal sehingga membenarkan konsert Heavy Metal (bukan mental) di muktamar mereka.

3. Transformasi ini sangat hebat namun bukti jelas bagaimana semakin jauh perjuangan PAS selepas satu persatu diamkan diri bila isu agama dihina dilakukan rakan sepakatan sendiri.

4. Sebelum kapal Pakatan tenggelam ayuh terjunlah menuju kapal lebih selamat dari ditelan ombak taufan yang bakal menenggelamkan semua yang degil mengikuti kebenaran !

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betapa bijaknya para kafir dan munafik yg ada dlm Dap & Pkr hingga mampu mencatur masa depan politik Pas... la ni kita dah jelas nampak siapa yg kena tarbiah...

Tanpa Nama berkata...

Inilah yg. dimahukan si KAPIR Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR dan sekutu mereka adr. puak Illuminati PAP-Barat-Israel!

Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone; http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

Illuminati ini juga disyaki diketuai pemimpin dan jutawan-jutawan paling berkuasa lain di Barat-Israel termasuk Soros, Adelson (yg. ingin bom dgn. nuklear ke atas Iran), Rockefeller, Rothschild, Bloomberg dsbnya, serta Obama/Bush-Cameron/Blair-Sarkozi/Hollande/Fabius-Merkel-Netanyahu-House of Windsor (Queen Elizabeth juga dikenali sbg. "Ratu Israel"), yang ingin menubuhkan satu K'jaan Dunia Syaitan di bawah New World Order (NWO), berpusat di London, di mana tuhan mereka sebenarnya ialah Syaitan (lihat di http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/, The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012)., tapi bertopengkan agama Yahudi-Kristian Zionis.

Puak Illuminati ini juga telah berjaya menumpaskan agama Yahudi dan Kristian tradisional/asal dgn. mencampur-adukkan agama-agama ini dgn. fahaman syaitan, Zionisma. Maka, musuh Illuminati utama yg. masih tinggal ialah Islam/umatnya, apalagi Dunia Islam penuh kekayaan minyak-gas dan umat Islam, masih ramai yg. tradisional dan berpegang teguh pd. ajaran Islam, yg. termasuklah di bumi PUSAKA Islam/Melayu kita ini. Individu-individu berkuasa disyaki dr. puak Illuminati termasuk Adelson, ini telah mencadangkan supaya Iran dan Mekah di bom dgn. NUKLEAR, di masa hadapan (tapi nak haramkan Dunia Islam ada bom nuklear) - jadi sudah jelas, hanya pengikut syaitan yg. boleh berfikiran amat keji spt. ini! Lihat http://www.youtube.com/watch?v=Qm2Cp7ptv1c, Sejarah Jin dan Iblis Menurut Al-Qur'an dan Hadist, Oleh Arceus Zeldfer.

Makcik Sambal Belacan - SAYU mengenang lagu ASLI Melayu PUSAKA kita, Seri Mersing, nyanyian sungguh merdu Allahyarham Tan Sri Saloma (isteri kpd. SENIMAN AGUNG kita, Allahyarham, Tan Sri P. Ramlee) - malangnya di http://ohvideotv.com/pusara-allahyarham-tan-sri-p-ramlee-musnah/, Pusara Allahyarham Tan Sri P.Ramlee musnah, adminrun March 28, 2013; serta WARIS (balu dan anak-anak kpd. Allahyarham Nasir P. Ramlee) arwah P. Ramlee hidup melarat di http://www.youtube.com/watch?v=Z8AdxeRbBYk , Bangga jadi cucu P Ramlee, Oleh Harian Metro.

Tanpa Nama berkata...

Jgn kaitkan PAS dgn Islam. Tindak tanduk mrk menyimpang. Islam hanya pd laungan dan penampilan luaran yg memperdayakan.

Cari Blog Ini

Translate