Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

25 Februari 2016

UMNO Pulai Buat Laporan Polis Gambar di FB Hina YAB TPM @Zahid_Hamidi



'Provokasi melampau, tidak bertamadun'

Mohamad Fahd Rahmat
fahd@hmetro.com.my



Johor Bahru: Pergerakan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO Bahagian Pulai membuat laporan polis berhubung pengguna Facebook bernama Doris Jones yang memuat naik status dan gambar menghina Timbalan Perdana Menteri (TPM), Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Penolong Setiausaha Pergerakan Pemudanya, Wan Mohd Fazli Wan Muhamad berharap polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) bertindak segera kerana provokasi melampau dan tidak bertamadun itu.

Katanya, mengutuk dan mengecam sekeras-kerasnya tindakan keterlaluan berkenaan yang biadab selain menegaskan wanita itu perlu menghormati pemimpin negara selain sensitiviti majoriti rakyat negara ini.

"Pada hari ini 12.30 tengah hari saya berada di Kompleks Tan Sri Mohamed Rahmat Tampoi menerima gambar daripada aplikasi WhatsApp mengenai penghinaan terhadap TPM.

"Tindakan perlu diambil (terhadap wanita terbabit) supaya menjadi pengajaran kepada semua supaya tidak menyalahgunakan media sosial dengans esuka hati," katanya selepas membuat laporan di Balai Polis Skudai di sini, hari ini.



Artikel ini disiarkan pada :
Rabu, 24 Februari 2016 @ 9:04 PM






PERGERAKAN Pemuda,Wanita dan Puteri UMNO Bahagian Pulai di hadapan Ibu Pejabat Polis Johor Bahru Utara. FOTO Mohd Azren Jamaludin



- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/117788?m=1#sthash.5S0M0ghq.dpuf


Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate