Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

07 Julai 2018

Kenyataan Atau Khayalan PPBM Mampu Ganti UMNO ???




Kenyataan atau Khayalan PPBM Mampu ganti UMNO Perintah Malaysia 

1. PPBM mahu ambil alih tugas UMNO menjaga Melayu namun hanya menang 13 kerusi walaupun menggunakan fitnah demi fitnah dan janji demi janji untuk umpan undi. 

UMNO  pula masih disokong dan memegang 54 kerusi majoriti Melayu Walau difitnah dengan berbagai isu.



2. PPBM mahu menjaga Melayu Liberal atau Melayu Lupa Diri sedangkan UMNO penjaga orang Melayu Islam yang kukuh pegangan Agamanya.

3. PPBM menggunakan berbagai cara mahu memusnahkan UMNO namun ia semakin hari semakin kuat dalam hati rakyat.



4. PPBM  menuduh UMNO mengkhianati rakyat namun hari ini rakyat sendiri nampak pengkhianatan paling besar mereka apabila beribu rakyat dibuang sesuka hati dan kebajikan rakyat semakin dipijak tanpa henti.



5. PPBM mahu siasatan kepada pemimpin UMNO isu namun siasatan kes pemimpin mereka gagal disiapkan dan didakwa hingga kini di mahkamah.



6. PPBM diam apabila kesilapan demi kesilapan pemimpin yang dilantik kerana tidak ada kelayakan dan mereka hanya menang di media sosial dengan bantuan red bean army walhal di sisi rakyat sudah musnah reputasi mereka kerana membuat silap mudah dan bodoh tanpa henti .



7. PPBM berlagak kerana mempunyai dana banyak dan umno pula telah dibekukan dana atas berbagai alasan tanpa sedikit pun belas kasihan.


Rakyat memerhati dan rakyat semakin marah dari hari ke hari.

Doa orang dizalimi akan diangkat terus ke langit dan kita menunggu balasan akan turun ke bumi menimpa parti yang hanya pandai menfitnah dan merekayasa pembohongan tanpa henti.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate