Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

02 Jun 2010

Video Serangan Rejim Israel Ke Atas Kapal Mavi Marmara dan Video Rakyat Israel Meraikannya !!!



  1. Petang tadi video ini ditonton 233 913 sekitar jam 5 petang.
  2. Ketika ini jam 11 pm ia sudah mencecah 243 314 penonton.
  3. Ini bermakna hampir sepuluh ribu umat dunia menonton video kekejaman Israel di Youtube dalam tempoh 6 jam
  4. Serangan kejam ini yang mengorbankan 19 nyawa pasti membangkitkan kemarahan mereka.
  5. Aksi mencemaskan di mana mangsa tembakan berdarah dan terpaksa diusung, juga akan menghiris hati umat manusia seluruh dunia yang bencikan kekejaman.
  6. Ketika seluruh dunia mengutuk Israel, rakyat dan bangsa Yahudi dengan angkuh menulis (klik sini) : The world needs to wake up and realize that we can do whatever we want!!! We are the Chosen People :P so just deal with it. Who cares if one or a million of you die. Ours is the blood that matters. It was written and so it will always be.
    LONG LIVE ISRAEL!!!
  7. Lihat juga video rakyat Zionis meraikan tindakan tentera Israel membunuh sukarelawan bantuan kemanusiaan ke Gaza di bawah
  8. Ayuhlah kita bersatu untuk mengelakkan kita lemah dan dikuasai dengan mudah oleh musuh agama kita. Tolaklah segala kepentingan diri dan nafsu ammarah agar kita dapat bina sekuat-kuat ummah yang boleh melindungi negara dan agama di mana sahaja tempat di dunia ini. Sedarlah ancaman zionis di negara kita juga berlaku di mana mereka telah diusir dari tanah sendiri seperti yang berlaku di Pulau Pinang.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate