Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

26 Ogos 2010

DAP BIADAP CEMARKAN RUMAH IBADAT MELAYU ISLAM DEMI KAUT KEUNTUNGAN POLITIK


Kafir DAP tak bertauliah boleh pulak berucap dalam Masjid?


Masjid Nurul Ehsan, Kg Medan Selangor menolak kunjungan PM untuk berbuka bersama rakyat.

Sebelum itu timbul masaalah kerana kesilapan surat menggunakan letterhead UMNO. Akhirnya Khalid dan Hasan Ali masuk campur dan minta JPM hantar surat. Syarat ditetapkan adalah hanya Imam dan PM saja boleh berucap.

Ini berucap bukan ajar ugama atau beri khutbah perlu tauliah. Noh Omar dll tak boleh berucap. Konon nak balas UMNO yang timbulkan isu mempolitikkan masjid. Baca teguran terhadap kedua-dua berkenaan kisah ini di ABITW sini.

Dalam PAS tahan 'orang UMNO' berucap, DAP dibenarkan tazkirah?

DAP Bagi Tazkirah Dalam Surau

22 Ogos 2010, Teo Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang) telah masuk untuk berceramah dan menyampaikan sumbangan kepada ahli-ahli PAS di Surau Al-Huda Kajang Sentral.

Bukan sekadar masuk ke dalam surau, malah Teo pergi ke barisan saf pertama untuk berceramah kepada orang Islam di dalam surau.

Pada waktu tersebut, jam 9.33 malam. Ini bermakna, sama adaTeoh memberikan tazkirah selepas selesai solat terawih atau antara solat terawih.

Ini satu penghinaan kepada umat Islam. Apakah sampai tiada langsung wakil rakyat Islam untuk dijemput ke surau tersebut? Apakah tiada tempat lain untuk menyampaikan sumbangan dan ucapan hingga terdesak membawa masuk DAP memijak sejadah di saf pertama untuk memberi tazkirah?

Baca seterusnya di Angin Perubahan
Mungkin ada bersikap UMNO tidak berubah yang buat rakyat dan orang ramai mahu ajar dan lepas geram.

Tapi awas kita dengan helah DAP ....

Mereka mendekati dan mengambil hati orang Melayu untuk dapatkan undi dan kuasa. Bila dah dapat kuasa macam di Pulau Pinang, Singapura, Perak, dan Selangor, apa dah jadi?

Jangan nafikan, Melayu dan India dilayan macam binatang!

Mereka tidak peduli. Kita komplen dia reka macam seplain.

TULISAN - UNSPINNERS




BACA LAGI TULISAN GAP DI SINI DAN LAMAN KITAGEMPUR DI SINI



MOHON RAKAN BPN SEBARKAN PERKARA INI DEMI MENYEDARKAN MELAYU ISLAM AGAR TIDAK TERTIPU DENGAN HELAH DAP YANG SENGAJA MENGAMBIL HATI MELAYU ISLAM KERANA SEDAR SOKONGAN MELAYU SANGAT PENTING UNTUK KEMENANGAN DALAM PRU AKAN DATANG.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itulah perancangan dan cara DAP untuk memecahbelah masyarakat melayu supaya bertelagah sesama melayu dlam isu agama islam yg dianuti orang2 melayu..teknik ini telah diamalkan oleh regim zionis di negara2 islam lain.Pada mereka tidak ada langsung kerugian jika terus menyerang masuk ke masjid atau ke surau2.malahan mendapat credit dari apa yg berlaku.
jelas sekali kita sesama islam memperbahaskan hukum2 dan mengeluarkan fatwa2 yg mengikut tafsiran dan kebolehan masing2.Kita membuang masa memperbincangkan perkara yg tidak menguntungkan masyakat islam..bagi mereka DAP tiada apa yg nak dirisaukan malah berasa bangga dan ketawa melihat kita sesama islam bertengkar baik di peringkat atasan mahu pun diperingkat akar umbi.di kampong,bandar,kedai2 kopi..masing2 berbahas mempertahan hujah masing2 berkaitan isu bukan dari yg dicetuskan mereka DAP.. Ini lah sebennar2nyer agenda DAP..

Oleh itu saya menyeru kita seluruh umat islam di malaysia supaya fikir dan renung2lah ....apa yg sebenarnya berlaku sebegitu..

Tanpa Nama berkata...

rasanya kalau PM atau Noh nak beri tazkirah..mesti mereka x keberatan untuk beri mic tu.hehe..

>lihat apa yg ingin disampaikan bkn org yg mnyampaikan. :)

Cari Blog Ini

Translate