Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

25 Ogos 2010

Video Exco Agama Pulau Pinang Pondan dan Penipu ?

salam kepada semua..

Panglima baru berpeluang kemaskini blog kerana ada tugasan luar kawasan.

Esok malam baru kembali ke rumah.

Isu MMU masih hangat diperkatakan dan banyak komen masuk.

Khabarnya ramai mahasiswa MMU singgah ke sini dan tidak pelik beberapa hari ini kadar hits meningkat 3-4 kali ganda

Secara tidak langsung MMU menjadi tumpuan masyarakat siber dan Gavin turut sama menerima tempiasnya.

Ada orang komen kenapa Panglima tidak berani mendedahkan diri, ada jawapannya tetapi biarkan ia menjadi jawapan untuk diri Panglima sendiri.

Soalnya adakah tanpa ada nama dan wajah sebenar maka segala kejahatan dilontarkan melalui blog ini ?

Bagi pengkhianat negara tentu mereka bencikan segala tulisan yang menyeru rakyat menolak agenda bobrok mereka bawa.

Tetapi bagi rakyat marhaen yang sayang keamanan dan sukakan kedamaian tentu sekali amat mengharapkan penulisan sebegini diteruskan.

berbalik kepada tajuk saya mendengar sidang media Exco Agama Pulau Pinang yang suaranya seperti pondan.

Siapa yang tahu kenapa suaranya jadi macam tu samada dari asal atau telah berubah ketika besar, harap dapat ditulis dalam kotak komen Panglima di bawah.

Di bulan Ramadhan ini Panglima tidak mahu menghina mana mana insan lain. sekadar bertanya mencari jawapannya.

Namun di sebalik suara 'pondan' yang kita dengar, beliau yang saya pasti ialah telah menipu dengan menafikan ada nama Lim Guan Eng dalam khutbah Jumaat.

Sedangkan sangat jelas makmun dan imam yang menjadi khatib pada hari tersebut mengaku peristiwa yang begitu menghina Raja Dipertuan Agong dan TYT Pulau Pinang sendiri.

Lihatlah begitu liciknya DAP adik kepada PAP Singapura ini yang berjaya memperdaya orang Melayu sehingga orang agama sendiri menyebut nama mereka dalam khutbah wajib orang Islam pada hari Jumaat.

Lihat video suara persis 'pondan' di bawah dan juga video yang menemuramah penduduk kampung tentang kesahihan berita nama LGE disebut menggantikan nama YDP Agong dan TYT P.Pinang.

Ketika mana PAS dakwa ia dibolehkan dalam Islam, Panglima ingin bertanya ayat manakah yang membolehkan kita berdoa kepada Ketua Kerajaan Bukan Islam dan meninggalkan doa kepada YDP Agong dan TYT Pulau Pinang ??? Siapa lebih berkuasa dan memiliki mandat dalam urusan agama antara LGE dan YDP Agong ?

PAS makin liberal dan tidak peliklah segala perkara haram sudah semakin menjadi halal di bawah lisan orang orang bernamakan parti Islam tetapi dalamnya penuh 'kekufuran'.

Mereka layak sahaja digelar Munafiqin yang merasa diri lebih baik dan membuat kebaikan dan orang lain tidak pantas digelar orang beriman kecuali mereka.






1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alamak baru aje ke engkau orang tahu..aku dah lama kenal si mamat malik ni...dia ni penakut dan x berani apa pun...entah macam mana jadi exco agama i pun x tahu..exco agama cina untuk DAP kot????eloka la anwar jkadi penasihat dan father Lim Guan Eng jadi penasihat 2

Cari Blog Ini

Translate