Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

29 Julai 2013

Kenyataan Akhbar Menteri Dalam Negeri @Zahid_Hamidi Mengenai Filem 'The New Village' - Mohon Sebarkan






Komen Blogger-Blogger Otai boleh klik sini



Sent from my iPhone

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

3 orang FINAS yang tengok filem tu manusia ke robot atau orang yang tak pernah belajar sejarah Malaysia?

Tanpa Nama berkata...

Under table la tu.... masyuukkkkkk.....

raismazzadam berkata...

Nak pakai duit utk raya la tu..bodoh punya pegawai dapat duit semua nak digadainya...

Tanpa Nama berkata...

SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas keberanian pemimipin Melayu/Islam UMNO kita, YB Menteri KDN kita!

Saya syaki tujuan filem Cina ini juga untuk menghasut jenerasi muda Cina/bukan Bumiputera/bukan Islam, untuk terus menjulang DAP-Lim Kit SIBIAWAK kononnya, sebagai 'pejuang Kemerdekaan' Tanah Melayu ini, dan supaya membenci PEJUANG KEMERDEKAAN kita yang SEBENAR, termasuk PERAJURIT-PERAJURIT/penduduk kampung BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, yang banyak TERKORBAN/MENDERITA sampai kebuluran, di tangan KOMUNIS CINA laknat! Juga disyaki, nak putarbelikan sejarah, kat seluruh dunia, tentang CINA DAP – kononnya merekalah yang memerdekakan TANAH MELAYU ini!

Ini ialah kerana Cina/Bukan Islam/Bukan Bumiputera DAPBIAWAK/PKR dan sekutu Barat-Israel mereka, amat benci kepada bapa YB PM kita, yang adalah BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN tercinta kita, Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan Allahyarham TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, terutamanya selepas mereka menubuhkan DEB, FELDA, RISDA dan PETRONAS, demi memperjuangkan hak dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA Melayu/Islam dan Bumiputera lain.

Besar kemungkinan, Allahyarham Tun Razak, bersama Allahyarham Tun Dr. Ismail, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) – dan ini adalah salah satu “modus operandi” CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Kemerdekaan yang nationalis (sampai sekarang – apalagi bila pemimpin/bijak pandai Islam/Melayu/UMNO kita sekarang asyik meninggal mengejut dengan segala macam Kanser, penyakit jantung, kemalangan jalanraya atau jenayah).

Bahkan saya syaki si CIA-MI6-Mossad dan sekutunya dari DAP-PAP memulakan rusuhan 13 Mei '69, untuk menakluk terus Malaysia (selepas mendapat S'pura); lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009: ....7. In a book entitled “The Israeli Connection: Whom Israel arms and why”, Benjamin Beit-Hallahmi (1988, pg26) wrote, “According to the CIA (1979), Singapore is the location of the main Mossad station in Asia. General Efrain Poran, a former military adviser to (Israeli) PM Begin, served a s Defense adviser to the Singapore Government (Kartin, 1984). In 1969, 45 Israeli advisers were on active duty in Singapore.”........

Dan lihat Yahudi Zionis menghapuskan dalam pembunuhan beramai (Genocide) dan dalam penjara, sehingga sekarang, termasuk melalui racun kimia untuk menyebabkan kanser, pejuang-pejuang nationalis Bumiputera Islam Palestin (dan kemungkinan besar juga Allahyarham Presiden Yasser Arafat, Bapa Kemerdekaan Palestin, diracuni Mossad) , sama seperti Allahyarham Presiden Sukarno, Bapa Kemerdekaan Indonesia yang amat Nationalis anti Barat-Zionis (dan bukan Komunis) seperti yang difitnahkan oleh CIA-MI6-Mossad terhadapnya dan penyokongnya (juga meninggal di tahun 1970 di usia 69 tahun, di penjara, setelah lebih 1 juta rakyat Bumiputera Indonesia yang Nationalis dibunuh dengan kejam, manakala Pres. Sukarno dipenjara selepas ditumbangkan oleh CIA-MI6-Zionis melalui rejim boneka Suharto – terutamanya selepas menubuhkan syarikat petroleum negara Indonesia).

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Cari Blog Ini

Translate