Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

01 Februari 2011

Gempar : 7 Bukti Tokoh Pembaharuan Mesir El Baradei Adalah Agen Amerika Dulu Hingga Kini !!!

  1. Dakwaan El Baradei adalah agen Amerika didasarkan kepada penglibatan beliau sebagai Ketua Pengarah bahagian Atom dan Nuklear yang menyiasat senjata nuklear di Iraq selama 12 tahun (sumber sini ) Kita percaya hanya pro Amerika sahaja yang akan dipercayai untuk menjayakan niat jahat Amerika untuk menjatuhkan musuhnya seperti Saddam Hussein.
  2. Beliau juga pernah menerima Anugerah Nobel pada tahun 2005 dan hanya pro Amerika sahaja seperti beliau yang akan menerima anugerah tertinggi tersebut. Lihat bagaimana Anwar Ibrahim juga pernah menerima berbagai anugerah seperti laporan blogger AIDC di sini http://www.anwaraidc.com/   Elbaradei Daughter
  3. El-Baradei pernah mendesak agar Amerika menyerang Iran seperti laporan laman Eramuslim di sini  atas nama 'keamanan tanpa nuklear.' Artikel bertajuk "Penerima Nobel Perdamaian Yang Ingin Perang"
  4. Beliau adalah seorang sekular dan diterima dengan baik oleh Ikhwanul Muslimin yang juga adalah gerakan ditaja Amerika Syarikat (klik sini) untuk melawan Hosni Mubarak di Mesir. Meskipun seolah olah menyokong Hosni Mubarak tetapi Israel tetap perlu dikhuatiri kerana mereka pernah kalah dengan Mesir semasa perang 1967 dan tidak mustahil perancangan memusnahkannya tetap dilaksanakan walau memuji Hosni Mubarak klik sini
  5. Perancangan Amerika dan Yahudi untuk menakluk Mesir sudah dimulakan sejak sekian lama dan ikuti kupasannya di sini http://lawan.us/revolusi-mesir-didukung-amerika-serikat/


gambar El Baradei pada 30 Jan 2011 di Lapangan Terbang Antarabangsa Mesir




  6. Di Tranungkite Online satu tajuk - Krisis Di Mesir : Adakah El-Baradei Boneka Yahudi/US? telah dibuka yang mencecah 7 halaman hingga saat ini. Antara bahan yang disiarkan di mana seorang ahli forum telah menulis :

Lihatlah dunia akan permainan Yahudi bersama boneka mereka US di Mesir. Dengan revolusi kebangkitan rakyat untuk mengjatuhkan rejim Hosni Mubarak yg dilihat akan berjaya. Mereka lantas secepat kilat mencanang calon mereka El-Baradei sbg calon pengganti Hosni Mubarak. 



Siapakah El-Baradei ini? El-Baradie merupakan bekas pengarah International Atomic Energy Agency (IAEA) yg mana telah banyak bekerja dengan US / Yahudi. Apakah kriteria mereka yg boleh bekerja dengan US / Yahudi? Ia sudah semestinyalah hanya mereka yg boleh mengikut telunjuk US / Yahudi yg layak untuk memegang jawatan penting spt IAEA itu. Jawatan itu hanyalah drama US untuk melantik pelakon2 mereka. 


Dan sekarang ini. Apabila kejatuhan Hosni Mubarak tidak tertahan lagi. Lantas dengan pantas mereka menerbangkan boneka mereka untuk berlakon watak hero bersama dgn pendemonstrasi di sana. 


Untuk melihat drama Yahudi /US ini ikuti liputan CNN / BBC. Al-Jazeera dengar khabarnya telah di halau keluar. Mungkin mereka takut Al-Jazeera akan memaparkan cerita sebenar. Dan akan menampilkan pemimpin tempatan yg lain terutama dr kalangan pemimpin Ikhwanul Muslimin. Dalam banyak2 pemimpin di Mesir hanya El-Baradei sahaja yg mendapat liputan meluas. Pemimpin2 Ikhwanul Muslimin khasnya seakan-akan tidak wujud langsung. 


Senario di atas juga kita boleh lihat di Malaysia sekiranya sesuatu berlaku pada kerajaan sekarang. Malahan US telah ada calon mereka. Malah mereka kelihatan bersama untuk mengjatuhkan kerajaan yg ada dan lebih cenderung untuk menyokong calon dalam senarai mereka. 


Lihatlah semua ini bagaimana permainan US / Yahudi. 


Sekiranya rejim diktator jatuh. Mereka akan mencanangkan piliharaya demokrasi. Tetapi apa daya pun mereka akan memenangkan calon mereka. 


Lihatlah liciknya permainan Yahudi / US. Sungguh malang rakyat Mesir atau di mana sahaja bilamana mereka mengjatuhkan sesuatu kerajaan tanpa mereka sedar mereka menaikkan pula orang2 US tanpa mereka sedari. 


Umpama keluar mulur buaya masuk mulut naga! Akan sia2 lah pengorbanan dan darah rakyat Mesir sekiranya yg naik nanti juga adalah tali-barut Yahudi / US. 

UTellMe, 30 Jan 2011


El Baradei, combattant de la démocratie en Egypte
El Baradei bersama anak lelaki dan perempuannya (sumber sini)


  7. Selain dipromosi dengan giat oleh media antarabangsa seperti BBC, El Baradei juga jelas adalah berfahaman liberal seperti laporan BBC edisi Indonesia di sini http://www.bbc.co.uk/. dan sekular (klik sini). Anak perempuan beliau dilaporkan berbikini,minum arak dan menganut agama Agnostic ( tidak pasti wujud Tuhan).Info klik sini dan sini


Paling jelas Hillary Clinton juga mengelak ketika ditanya pendirian Amerika terhadap Hosni Mubarak yang jelas giat mendamaikan antara Israel dan Palestin. Bahkan beliau membuat kenyataan (klik sini) menyokong demokrasi di Mesir - isyarat jelas Amerika dalam menyokong pergerakan terancang Mohamad El Baradei !!!


Nasib rakyat Mesir pasti akan menjadi seperti rakyat Iraq yang makin teruk selepas kejatuhan Saddam Hussin. Akibat perancangan sulit musuh Islam Yahudi dan Nasrani.



gambar El Baradei - Tokoh Reformasi Mesir




4 ulasan:

Unknown berkata...

Salam,

Inilah pendapat saya sebagai seorang anak muda..

jika tersinggung atau tidak dapat menerima apa yang saya tulis, harap ia dapat di maafkan..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apa yang berlaku di mesir, bukan la satu kebetulan, malah ia sudah di rancang dengan begitu rapi sekali tanpa disedari oleh sesiapa pun kecuali mereka - mereka yang berkerja di belakang 'pintu'.

Mubarak sememangnya adalah sekutu rapat US dan beliau adalah kawan rapat dengan Israel. Kebangkitan rakyat mesir, adalah bukan terjadi dengan tiba - tiba, tapi ia sudah lama terpendam di dalam hati. US tahu/Israel tahu.

Ibarat, tayar yang lama, di tukarkan ke tayar yang baru. Itulah apa yang terjadi di mesir. US/Israel mahukan sesuatu yang segar di dalam cabang - cabang mereka, jadi sudah tiba masanya proses penukaran di lakukan.

Perkataan 'revolusi' 'kebebasan' dan 'harapan' adalah batu yang besar untuk menutup akan 'muslihat' dan 'tujuan' sebenar mereka - mereka yang berpengaruh dalam ruang kebangkitan rakyat mesir. Seperti peristiwa -peristiwa revolusi yang lepas, perkataan sebegini rancak digunakan untuk menaikkan harapan rakyat demi untuk menumbangkan sesuatu yang di impikan. Apa yang boleh saya katakan, jika mubarak undur, maka yang akan naik adalah 'daging yang segar' tetapi berkerja dengan tujuan yang sama seperti mana mubarak lakukan.

Dan rakyat mesir akan terus tertipu dengan diberikan 'perubahan' dan 'harapan' yang berkesan hanya buat seketika.


Ingat la, detik pemindahan kuasa dari 1 pihak ke 1 pihak sedang berjalan, hanya masa sahaja yang akan menentukan.

Revolusi, permainan media untuk menutup akan penipuan, laungan semangat - harapan semuanya hanya la dusta.

Selepas sahaja mubarak undur dan digantikan muka yang baru yang berkerja dengan tujuan yang sama, akan timbul 1 kenyataan di mesir, yang konon nya berbaur 'Anti Israel/kebencian pada Yahudi' Akan terjadi.

Dan dengan itu, Israel akan lebih menguatkan pertahanannya, dan bakal mengambil alih kuasa besar dunia secara 'pelahan - lahan'.

Tidak percaya? Tunggu dan lihat, itu sahaja saya mampu berkata.

Unknown berkata...

anak perempuanya berbikini dan minum arak?? so?? pemimpin malaysia yang ko sokong nie, anak-anaknya tak macam tue kah?? hahahaha..... at least kter tak clubbing??

Panglima Perang Cyber berkata...

wise : tq atas masa berharga anda di sini. Saya sekadar mengutarakan idea utk diterima atau ditolak oleh sesiapa yg mampu membawa pendapat lebih kuat..

donny: selagi mereka tdk menjatuhkan agama bangsa dan negara maka saya sokong.


berikan sekukuh fakta yg anda anda dan jika ia sangat kuat tidak mustahil saya akan berubah.


firman Allah : datangkan burhan ( hujjah ) anda sekiranya anda benar

Abu Idris berkata...

Ar Rayah News - Tentera Mesir Akan Mencegah Berdirinya Negara Islam

http://ibnuyassir.blogspot.com/

Cari Blog Ini

Translate